Beantwoord

Simkaart kwijt

  • 7 March 2024
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Hoi! Ik ben in het buitenland en ben mijn simkaart kwijt en kan daardoor niet inloggen via mijn Odido om een nieuwe e-sim aan te vragen. Hoe kan ik dit regelen?

Ik wil graag een e-sim om dit in de toekomst te voorkomen:)

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 8 March 2024, 10:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Romy, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je, ondanks je verloren simkaart, een fijn verlijf hebt in het buitenland. Ik heb je simkaart gelijk voor je geblokkeerd. Ik zie dat je PrePaid hebt. Wil je een eSIM met je PrePaid dan is dit niet mogelijk. Mocht je een (nieuw) abonnement willen met eSIM dan is dit uiteraard wel mogelijk. eSIM in het buitenland downloaden en activeren gaat alleen lastig. Je kan dit doen als je weer terug bent in Nederland. Ben je nog een tijdje in het buitenland, dan raad ik aan om tot die tijd een lokaal simkaartje te gebruiken, zodat je toch bereikbaar bent. Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt, maar mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar! 😄

Reageer