Ik ben overgestapt naar Odido en alles bevalt me prima.
Ben in het bezit van een iPhone 13 Pro Max en heb de eSIM van Odido erin geplaatst omdat ik overgestapt ben met nummerbehoud. Dan krijg je bij Odido een tijdelijk nummer en dat nummer gaat dan weg en dan komt mijn nummer daar voor in de plaats.
Alles gaat goed en ik ben bereikbaar onder mijn eigen 06 nummer, die ik heb meegenomen. Maar nu valt mij op dat ik bij Mobiel Netwerk mijn eigen nummer niet zie staan. Er staat bij/onder SIMKAARTEN: Persoonlijk en dan het tijdelijke 06 nummer van Odido. Ik zou daar graag mijn eigen 06 nummer willen zien staan en niet dat tijdelijke nummer, want dat werkt toch niet.
Iemand die mij kan helpen hoe ik dit nummer kan aanpassen?
Mobiel netwerk persoonlijk nummer wijzigen
Beste antwoord door MobielApple
Hoi MobielApple,
Ik, als Apple gebruiker, help je hier graag mee verder. Het kan soms voorkomen dat na nummerbehoud het tijdelijke 06-nummer getoond wordt. Je kan dit gemakkelijk oplossen op de volgende manier: Ga naar Instellingen > Telefoon > Mijn nummer. Hier kan je je nummer handmatig en gemakelijk aanpassen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Dan had hij eigenlijk niet moeten reageren 🤭😜. Maar goed, hij en ik hebben er nu van geleerd want jij hebt gelijk. Het ging op deze manier een makkelijk.
Je bent geweldig en super bedankt voor het juiste antwoord 👍😊. En toch nog een bedankje aan Pharwin 😁. Alle hulp is altijd fijn!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.