Hallo,
Mijn vrouw heeft op 4 maart de mail ontvangen dat ze extra data krijgt en een verdubbeling met klantvoordeel krijgt.
Wij hebben precies hetzelfde abonnement maar ik heb de mail nog niet gekregen. Komt dit nog of kom ik niet in aanmerking voor deze actie?
Mijn klantnummer staat in mijn profiel.
Hallo
De uitrol is nog aan de gang en zou 12 maart klaar moeten zijn. Het kan dus nog
Hallo
De uitrol is nog aan de gang en zou 12 maart klaar moeten zijn. Het kan dus nog
Ik heb een Tele2 abonnement van eind december 2022. 10GB data, 200 min bellen.
Ik heb mijn telefoonnummer in mijn profiel gezet (in het vakje van klantnummer tv internet want dat heb ik niet).
Hi Wesley, van harte welkom op de Community en leuk dat jij en je vrouw allebei een abonnement bij ons hebben! Ik heb direct meegekeken naar je abonnement en voor zover ik zie moet jij straks ook gewoon dit cadeau ontvangen. Ook deze week sturen we nog mailtjes uit, dus houd je mailbox goed in de gaten. Heb je toevallig ook al in je spambox gekeken of 'ie misschien daar terecht is gekomen? Houd het eind deze week even in de gaten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.