Beantwoord

Mobiel abonnement koppelen Mijn Odido lukt niet

  • 6 March 2024
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Tijdens het koppelen van mijn mobiel abonnement (vroeger tele2) krijg ik de volgende melding: 

 

Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.

Weet niet hoe en waar ik mijn mobiele abbo moet ontkoppelen.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 6 March 2024, 16:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Satos, van harte welkom op de Community! Ik direct gezocht maar ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Probeer je je mobiele abonnement aan een bestaand Mijn Odido-account te koppelen waar al een ander mobiel of thuis-abonnement aan gekoppeld staat? Dan moeten de persoonsgegevens exact overeenkomen; voorletters, achternaam, geboortedatum en adres. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je wil inloggen? Dan duik ik er voor je in en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! 😄

Hoi, vroeg me af of je mijn prive bericht had ontvangen ?@Marciano van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Santos, ik heb 'm ontvangen. Het is momenteel erg druk, dus ik kom zometeen bij je, zodra je aan de beurt bent! 😄

Reageer