Hoi
Ik krijg mijn nummer niet gekoppeld.
De app geeft aan dat mijn nummer is gekoppeld aan een ander account maar zou niet weten welke.
Hoe nu verder?
Alvast bedankt
Hoi
Ik krijg mijn nummer niet gekoppeld.
De app geeft aan dat mijn nummer is gekoppeld aan een ander account maar zou niet weten welke.
Hoe nu verder?
Alvast bedankt
Hey Kevin, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en er stond inderdaad nog een inactief abonnement gekoppeld aan je account. Ik heb het account daarom verwijderd. Als je over een half uur een nieuw Mijn Odido account aanmaakt via Mijn Odido registreren moet het lukken om je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je en voor nu alvast een hele fijne avond!
Hoi
Het is nog niet gelukt
Ik kan nogsteeds niet inloggen
Hoi Kevin, ik heb direct nog eens met je meegekeken en ik ben ingelogd op je Mijn Odido-account. Deze werkt voor mij gewoon. Voor jou ook weer of nog niet? Probeer je dit in de app of via de website? En welke foutmelding krijg je precies bij het inloggen? Ik ontvang graag meer informatie van je!
Hoi
Ik probeer het via de app
Maar als ik wil inloggen krijg ik de melding dat mijn inlog gegevens niet goed zijn.
En als ik een account probeer aan te maken zegt hij dat deze mail al bestaat
Hi Kevin, wat apart! Wil je het allereerst eens via de webbrowser proberen? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account. Zo kunnen we ook gelijk zien of het aan de app ligt. Mocht je dezelfde melding krijgen, vraag dan even opnieuw je inloggegevens via Inloggegevens vergeten. Wellicht gebruik je het verkeerde e-mailadres en/of wachtwoord. E-mailadres is in ieder geval k***e@hotmail.com. Ik hoop dat het met een nieuw wachtwoord opvragen wel lukt. Ik hoor het van je!
Hoii
Via de browser lukt het ook niet
Wachtwoord veranderen heb ik ook geprobeerd maar dan krijg ik een foutmelding als ik wil inloggen. Dat de combinatie niet geldig is
Hallo
Hallo
Hoi
Het is gelukt
Bedankt voor de hulp
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.