mijn tv en internet kan ik niet toevoegen bij mijn odido app
er staat u adres klopt niet maar ik woon er toch echt
heb al contact gehad en gedaan wat ze zeiden maar kom er nog niet op dus kan geen rekening inzien ja alleen van mobiels
wie weet hoe ?
mijn tv en internet kan ik niet toevoegen bij mijn odido app
er staat u adres klopt niet maar ik woon er toch echt
heb al contact gehad en gedaan wat ze zeiden maar kom er nog niet op dus kan geen rekening inzien ja alleen van mobiels
wie weet hoe ?
Hi Rene, van harte welkom op de Community! De foutmelding klopt in dit geval volgens mij niet. Ik zie je mobiele en Internet + TV abonnementen wel op hetzelfde adres staan, alleen je geboortedatum komt niet overeen. Mobiel staat op 1961, terwijl Internet + TV op 1959 staat. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan corrigeer ik je geboortedatum en dan moet het lukken om je Internet + TV abonnement toe te voegen!
gedaan ! wacht het nu af alvast dank voor de service
Goedemiddag Rene, bedankt voor de snelle (re)actie! Ik heb je mail gezien en ik heb je geboortejaar gecorrigeerd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je abonnementen te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Hi Rene, van harte welkom op de Community! De foutmelding klopt in dit geval volgens mij niet. Ik zie je mobiele en Internet + TV abonnementen wel op hetzelfde adres staan, alleen je geboortedatum komt niet overeen. Mobiel staat op 1961, terwijl Internet + TV op 1959 staat. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan corrigeer ik je geboortedatum en dan moet het lukken om je Internet + TV abonnement toe te voegen!
Hallo Marciano ,
Het is gelukt dank je wel
groet Rene
Goedemorgen Rene, superfijn dat het is gelukt en uiteraard met alle plezier gedaan. Ik wens je een hele fijne dag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.