Alle vragen over Mijn Odido bij een Internet + TV abonnement.
Recent actief
Goedemorgen,Ik krijg de volgende foutmelding als ik probeer mijn internet abonnement toe te voegen bij mijn account: “De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.”Zou ik hier hulp mee kunnen krijgen? ik heb mijn profiel aangepast met de juiste informatie. groeten, Jeroen
Het lukt mij niet om 2 abonnementen die klaar staan toe te voegen.Waarschijnlijk nog pud abonnement gekoppeld.Kunt u mij helpen? GrtMartijn
Beste Odido, Ik probeer al weken mijn glasvezel abonnement te koppelen in mijn Odido omgeving maar krijg continu de foutmelding sorry er iets fout gegaan probeer het later nog een keer. Dat heb ik dus meermaals gedaan maar blijf deze melding krijgen. Wie kan mij verder helpen?
Hallo, we zijn recent van tele2 overgegaan op Odido met internet/tv maar we kunnen het abonnement niet koppelen in de app. De app meldt wel dat er een nieuw abonnement te koppelen is, maar vervolgens komt er een foutmelding.hellup!
Beste Okido, Ik probeer al weken mijn glasvezel abonnement te koppelen in mijn Odido omgeving maar krijg continu de foutmelding sorry er iets fout gegaan probeer het later nog een keer. Dat heb ik dus meermaals gedaan maar blijf deze code krijgen. Schijnbaar zou de lijn volgens e-mail van enkele weken terug op 12-12 opgeleverd moeten zijn dus ik dacht misschien lukt dat dan pas daarna. Nu vermoed ik dat er echt iets anders aan de hand is.Wie kan mij verder helpen?
Beste, Ik probeer mijn internet voor thuis abonnement te koppelen maar krijg continu de foutmelding sorry er iets fout gegaan probeer het later nog een keer. Wie kan mij verder helpen?
Als ik mijn internet voor thuis probeer te koppelen aan mijn account krijg ik een foutmelding. Zodra ik inlog staat er meteen een grote knop klaar met 'er staat 1 abonnement voor je klaar om toe te voegen’. Als ik vervolgens op toevoegen klik krijg ik de melding ‘je kan op dit moment niet toevoegen, probeer het later nog een keer'. Dit staat er al ongeveer een jaar zo.
Is het echt niet mogelijk om je account hier zelf te verwijderen? Ik zie topics dat mensen vragen om het account te verwijderen. Heb zelf ook zitten zoeken maar kan nergens vinden hoe ik mijn account kan verwijderen.Mocht ik dit niet zelf kunnen dan graag mijn account op deze community verwijderen.
Zoals bij meer mensen op dit forum lukt het niet om een bestaand abonnement toe te voegen aan mijn account. Ik heb het op verschillende tijden en met verschillende browsers en apparaten geprobeerd en ik blijf dezelfde foutmelding krijgen na het invullen van de op dat moment verstuurde bevestigingscode. Via de app krijg ik dezelfde foutmeldingen. Wellicht staan bij mij ook nog oude abonnementen gekoppeld?
Kan geen aanpassing zenderpakket doorvoeren omdat er blijft staan bestelling in behandeling van opzeggen espn.ook foutmelding oeps er ging iets mis, terwijl ik e-mail heb dat alles is afgerond naar niet in Odido app, hoogst irritant is al 2e keer.Vorige keer door ict afdeling opgelost.
Wanneer ik Mijn Odido omgeving probeer mijn contract te downloaden, krijg ik steeds een foutmelding. "Later proberen" werkt ook niet. Android. Zie screenshot.
Ik wil graag mijn internet abonnement koppelen aan mijn bestaande account, alleen krijg ik echter steeds een foutmelding.
Ik heb twee keer al gebeld en ik kreeg nog steeds niet mijn internet abonnement op mijn profiel. Niet in de app, en niet op odido.nl. Dus ik kan mijn internet facturen niet bekeken en ook ben ik bang dat mijn klantenvoordeel ontbreekt. Via deze pagina probeer ik hem weer terug toe te voegen maar dat lukt me niet.Wat nog kan ik proberen of kan iemand mij helpen?Bedankt alvast.
Ik heb net een nieuw abonnement afgesloten voor Internet en TV, met het idee dat we korting kunnen krijgen omdat mijn vriend een Odido-abonnement heeft.Als ik deze probeer te koppelen, krijg ik steeds de melding “Dit mobiele nummer kennen we niet.”nu kan dat er aan liggen dat ik nog maar net de aanvraag heb gedaan, maar mocht het zijn omdat hij een andere naam en rekeningnummer gebruikt dan ik voor ons (gezamenlijke) TV en Internet abonnement moet ik dat op tijd weten. Dan kunnen we het nog aanpassen.(binnen 3 dgn)iemand enig idee? Alvast bedankt!
Goedemiddag, Ik heb een internet + tv abonnement bij jullie, maar als ik deze wil koppelen aan mijn odido account, wordt er een foutmelding aangegeven. Hoe kan ik mijn abonnement koppelen aan mijn account? Met vriendelijk groet, Raveendiran Maillu
Net een glasvezel + tv abonnement afgesloten. Een aantal jaar geleden al klant geweest dus er was nog een account op mijn emailadres. Nieuw ww aangevraagd, staat 2FA met authenticator app aan. Ik heb odido niet in mijn authenticator app. Wat nu? Ik kan de overstap gegevens nu ook niet invullen.Met vr groet Sabrina
Ik heb een nieuw thuis abonnement afgesloten bij Odido. Alles moet via ‘Mijn Odido’ verlopen, maar hier staat het niet bij. Ook kan ik het abonnement niet toevoegen, bij invullen van laatste 5 cijfers krijg ik de foutmelding zoals opgegeven in de titel. Hoe krijg ik deze alsnog gekoppeld?
Hallo, Het lukt me niet om mijn abonnement in de Odido app te koppelen.Naar klantenservice gebeld, maar helaas werkt het nog steeds niet.
Ik kan mijn glasvezel Internet abbonoment niet koppelen aan mijn Odido account.Op dit account is mijn Odido mobiel abbonoment ook gekoppeld. Ik krijg de foutmelding "Onbekend Adres" het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen controleer je gegevens en probeer het nog eens….Iemand die weet hoe dit optelossen?
Gisteren is glasvezel voor 2 jaar aangesloten (snelheid echt top!), vandaag heb ik Odido DSL opgezegd. Kijk ik nu in MijnOdido-online, dan zie ik 2 internetabonnementen. Allebei Internet Fast (DSL), maar niet het glasvezelabonnement. Had het eerder wel toegevoegd. Bij beide DSL abo's staat dat het abonnement is opgezegd en dat ik de apparatuur kan inleveren. Inmiddels gedaan.Heb inmiddels ook een mail van Odidio dat ze het jammer vinden dat ik als klant weg ga. Ik ga niet weg, ik stap alleen over naar glasvezel.Kijk ik op mijn mobiel, dan zie ik ook 2 internetabonnementen (dus DSL en glasvezel), maar ook dan staat bij het glasvezelabonnement dat mijn DSL is opgezegd. Heb ook 4 mobiele abo's, maar zie de korting niet terug bij glasvezel.Is het gewoon wachten tot morgen of maandag om te zien of alles dan wel goed staat? Sowieso snap ik niet zo goed, waarom DLS niet automatisch stopt als glasvezel wordt aangezet. Waarom moet ik dat zelf in gang zetten.Kan er wellicht een moderator even me
Hallo,ik heb mij onlangs aangemeld als nieuwe klant voor internet en tv. Ik kreeg het verzoek om een Odido account aan te maken om mijn bestelling te kunnen volgen.Bij het registreren werd aangegeven dat mijn e-mailadres al bekend is bij Odido (niet bij mij), dus heb ik op de button "inloggegevens vergeten” geklikt en daar het bekende e-mailadres (gmail) opgegeven, helaas krijg ik geen mail om wachtwoord te resetten ook niet in spam folder.Kunnen jullie deze voor mij resetten of verwijderen zodat ik mijn account kan aanmaken? Alvast dankjewel.
Goedemorgen, sinds anderhalve week heb ik weer een internet en tv abonnement bij Odido. Alles werkt naar behoren, alleen lukt het niet om mijn abonnement te koppelen. Op de website krijg ik onderstaande melding te zien:En via de app deze: Kunnen jullie mij helpen dit op te lossen? Vriendelijke groeten, Joyce
Beste support, Afgelopen week heb ik het 1 en ander laten wijzigen aan mijn abonnement.Uiteindelijk is mijn eerder aangevraagde abonnement geannuleerd en een nieuwe aangevraagd.Resultaat is dat ik mijn nieuwe abonnement weer niet kan toevoegen aan mijn odido.Zouden jullie nog eens kunnen kijken of jullie dit weer voor mij op kunnen lossen? Alvast bedankt!
Hallo,In de Mijn Odidio omgeving (op pagina https://internet.odido.nl/abonnementen/internet) zie ik staan dat er glasvezel beschikbaar is op mijn adres. Als ik vervolgens op de Bestel Glasvezel knop klik kom ik kort op de bestelpagina, maar als snel veranderd deze in een error pagina met daarop “Oops! Hier ging iets mis”. Ik zou graag alsnog willen zien wat mijn opties zijn bij de overstap naar glasvezel.Alvast bedankt!
Ik probeer al een paar dagen een nieuw internet + TV abbonement te koppelen aan een bestaand account. Wanneer ik de app open krijg ik dan ook de melding dat er 1 abbonement klaar staat om toe te voegen, maar als ik deze dan toe wil voegen krijg ik de melding ‘Er gaat iets niet goed’. Hoe kan dit worden opgelost?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.