Skip to main content
Beantwoord

Adreswijziging lukt niet en daardoor ontvang ik ook geen klantvoordeel (Ben + Odido)

• November 25, 2025
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

Hallo,

Ik krijg mijn adres niet juist in jullie systeem verwerkt waardoor ik geen klantvoordeel kan ontvangen. Het probleem is dat hij mijn adres opslaat, maar zonder toevoeging. Waardoor ik nu het adres van mijn buurman geregistreerd heb staan. Ik heb nu een abonnement bij Ben waar mijn adres wel goed staat geregistreerd, echter bij mijn abonnement bij Odido staat het nu het verkeerde adres. Ik vermoed dat ik daardoor geen klantvoordeel geactiveerd krijg.

De acties die ik al heb ondernomen:

• Vorige week heb ik met jullie klantenservice gebeld om dat mijn adres niet werd herkend werd. Dit zou uitgezet worden en hiervoor zou ik vorige week teruggebeld worden, dit is helaas (nog) niet gebeurd.
  • Afgelopen weekend lukte het mij wel het adres te wijzigen, echter slaat hij de hele toevoeging van het huisnummer over.
  • Vanochtend heb ik nogmaals met jullie klantenservice gebeld en word mij verteld dat er bij Klik en Klaar geen huisnummer toevoeging kan worden toegevoegd in het systeem. (Als dit zo is dan neem ik aan dat heel veel mensen hier last van hebben.) Daarnaast werd mij verteld dat je Ben en Odido niet kan combineren voor klantvoordeel, omdat Ben door Odido als zakelijk word gezien. Echter is mijn Ben abonnement niet zakelijk. Daarnaast staat zowel op de website van Odido als op de website van Ben dat Odido en Ben wel gecombineerd kunnen worden om klantvoordeel te ontvangen. Zie de screenshots hieronder.

Graag zou ik willen dat jullie het huisnummer toevoeging verwerken in mijn account en het klantvoordeel ontvangen.

Beste antwoord door Anonymous

Hi Linda, bedankt voor de update! Ik heb je accounts er direct bij gepakt en ik zie dat je huisnummer bij Ben geregistreerd staat als ‘81 A’ en bij ons als ‘81-A’. Het is een klein verschil, maar dat verschil is wel de reden dat je het Klantvoordeel nog niet kunt activeren. Ik heb dit opnieuw doorgezet naar de technische dienst en zij gaan dit verder oppakken voor je! Zodra ik hier meer over heb teruggehoord, kom ik direct via deze weg bij je in de lucht. 

Hoi ​@Anouk van Odido ,

Dank voor je acties. Ik denk dat ze geholpen hebben, want ik heb mailtjes gekregen dat mijn adres is aangepast en het klant voordeel is geactiveerd. Dit zie ik ook terug in mijn account.

Hoe zorg ik er nu voor dat ik de misgelopen korting van de inmiddels 3 betaalde facturen terugkrijg?

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Internet + TV
  • January 21, 2026

Hi ​@Lindaa, ik wil allereerst mijn oprechte excuses aanbieden voor de verlate reactie. Jouw topic is tussen wal en schip beland, ik ben er nu voor je om je te helpen! Je hebt zeker recht op Klantvoordeel wanneer je van een Klik&Klaar abonnement gebruikmaakt in combinatie met en Ben abonnement. Ik ben dan ook gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat inderdaad de toevoeging van jouw adres niet goed staat, waardoor het Klantvoordeel niet gekoppeld kan worden. Nu heb ik gelijk geprobeerd om de toevoeging goed te zetten, maar ik krijg een foutmelding bij het opslaan. Ik heb dit dan ook gelijk voor je doorgezet naar onze technische dienst, zodat dit goed gezet kan worden. De verwerkingstijd hiervoor is 14 dagen. Zodra het goed gezet is, krijg je hier een e-mail van ter bevestiging. 

Wil je op dat moment weer een bericht achterlaten in dit topic? Dan kan ik ervoor zorgen dat het Klantvoordeel goed komt te staan en dat de gemiste korting op het Klik&Klaar abonnement weer voor je vergoed kan worden. Zo loop je deze korting niet mis! Hou je me op de hoogte? 

• January 31, 2026

Hallo ​@Nora van Odido, Dank voor alsnog een reactie! Ik heb ondertussen wel mails gekregen over een melding hierover en deze zou ondertussen ook opgelost zijn. Als ik via mijn gegevens naar adres ga dan zie ik daar ook het juiste adres staan. Ik zie echter nog niet helemaal waar ik het klantvoordeel zou moeten koppelen. Dus als je daarbij zou kunnen helpen, graag!

Als ik dit via de app probeer dan krijg ik een foutmelding ‘Er gaat iets niet goed.’ via de website krijg ik ook een foutmelding.

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • February 2, 2026

Hi Linda, bedankt voor de update! Ik heb je accounts er direct bij gepakt en ik zie dat je huisnummer bij Ben geregistreerd staat als ‘81 A’ en bij ons als ‘81-A’. Het is een klein verschil, maar dat verschil is wel de reden dat je het Klantvoordeel nog niet kunt activeren. Ik heb dit opnieuw doorgezet naar de technische dienst en zij gaan dit verder oppakken voor je! Zodra ik hier meer over heb teruggehoord, kom ik direct via deze weg bij je in de lucht. 

• Antwoord
  • February 13, 2026

Hoi ​@Anouk van Odido ,

Dank voor je acties. Ik denk dat ze geholpen hebben, want ik heb mailtjes gekregen dat mijn adres is aangepast en het klant voordeel is geactiveerd. Dit zie ik ook terug in mijn account.

Hoe zorg ik er nu voor dat ik de misgelopen korting van de inmiddels 3 betaalde facturen terugkrijg?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • February 16, 2026

@Lindaa Wat fijn om te lezen dat het Klantvoordeel inmiddels is geactiveerd! 😊

Ik snap goed dat je de gemiste korting graag terug wilt. Hier help ik natuurlijk graag bij! Om je met je vraag te helpen, wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen via het nummer 0800-0092 óf via onze Social kanalen, Facebook (https://www.facebook.com/OdidoNederland), Instagram (https://www.instagram.com/odidonederland) of X (https://x.com/odidonederland). Op onze Community kunnen we je enkel algemene informatie geven.