Skip to main content
Vraag

Adreswijziging lukt niet en daardoor ontvang ik ook geen klantvoordeel (Ben + Odido)

• November 25, 2025
  • 0 reacties
  • 36 Bekeken

Hallo,

Ik krijg mijn adres niet juist in jullie systeem verwerkt waardoor ik geen klantvoordeel kan ontvangen. Het probleem is dat hij mijn adres opslaat, maar zonder toevoeging. Waardoor ik nu het adres van mijn buurman geregistreerd heb staan. Ik heb nu een abonnement bij Ben waar mijn adres wel goed staat geregistreerd, echter bij mijn abonnement bij Odido staat het nu het verkeerde adres. Ik vermoed dat ik daardoor geen klantvoordeel geactiveerd krijg.

De acties die ik al heb ondernomen:

• Vorige week heb ik met jullie klantenservice gebeld om dat mijn adres niet werd herkend werd. Dit zou uitgezet worden en hiervoor zou ik vorige week teruggebeld worden, dit is helaas (nog) niet gebeurd.
  • Afgelopen weekend lukte het mij wel het adres te wijzigen, echter slaat hij de hele toevoeging van het huisnummer over.
  • Vanochtend heb ik nogmaals met jullie klantenservice gebeld en word mij verteld dat er bij Klik en Klaar geen huisnummer toevoeging kan worden toegevoegd in het systeem. (Als dit zo is dan neem ik aan dat heel veel mensen hier last van hebben.) Daarnaast werd mij verteld dat je Ben en Odido niet kan combineren voor klantvoordeel, omdat Ben door Odido als zakelijk word gezien. Echter is mijn Ben abonnement niet zakelijk. Daarnaast staat zowel op de website van Odido als op de website van Ben dat Odido en Ben wel gecombineerd kunnen worden om klantvoordeel te ontvangen. Zie de screenshots hieronder.

Graag zou ik willen dat jullie het huisnummer toevoeging verwerken in mijn account en het klantvoordeel ontvangen.