Skip to main content
Beantwoord

Tweestapsverificatie lukt niet met oude nummer

• 21 oktober 2024
  • 9 reacties
  • 111 Bekeken

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Ik kan niet inloggen op mijn odido omdat twee staapsverificatie sms naar oud nummer gaat. Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo @Titou, welkom op onze Community! Graag wil ik met je meekijken naar een oplossing hiervoor. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen actief nummer tegen in ons systeem. Gaat het om je mobiele abonnement of je Internet + TV abonnement? Kun je de gegevens invullen in je profiel? Graag het telefoonnummer vermelden samen met je postcode + huisnummer. geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken! 😄

Bekijk origineel

9 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3453 reacties
  • Antwoord
  • 22 oktober 2024

Hallo @Titou, welkom op onze Community! Graag wil ik met je meekijken naar een oplossing hiervoor. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen actief nummer tegen in ons systeem. Gaat het om je mobiele abonnement of je Internet + TV abonnement? Kun je de gegevens invullen in je profiel? Graag het telefoonnummer vermelden samen met je postcode + huisnummer. geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 22 oktober 2024

Hallo Pharwin,

ik heb je net een privé bericht verstuurd met alle informatie.

Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 22 oktober 2024

Hallo Pharwin, ik heb mijn profiel ingevuld.

Ik kan niet inloggen op mijn odido omdat twee staapverificatie sms naar mijn oude nummer gaat.

Mijn oude nummer was bij Odido. De nieuwe niet. Ik ben nu alleen klant van Internet + TV bij Odido.

Kan jij doorsturen naar een collega van Internet + TV?

Bedankt

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 24 oktober 2024

Hi @Titou, absoluut! Ik ga je helpen. Wil je in jouw Community profiel het juiste 06-nummer zetten? Zet hem bijvoorbeeld voor nu even achter je postcode. Ik pas het dan aan. Laat weten wanneer je dit gedaan hebt!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 oktober 2024

Hi @Cheyenne van Odido, het is gedaan. Bedankt voor je hulp!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2644 reacties
  • 25 oktober 2024

Hi @Titou, dankjewel! Dit nummer staat nu op je contract. Kan je het opnieuw proberen? Laat het weten!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 25 oktober 2024

Hi @Cheyenne van Odido, helaas, zoals jij op deze screenshot kan zien, het sms is nog steeds naar mijn oude (niet meer bestaande nummer) verstuurd. Kan jij anders tweestapsverificatie uitzetten als het anders niet lukt?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 november 2024

Hi @Cheyenne van Odido , wij zijn inmiddels17 dagen verder. Heb jij een update voor mij?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 12 november 2024

Hey @Titou, om de 2FA uit te schakelen dien je naar 1 van onze winkels te gaan. Op vertoon van een geldig ID-kaart kunnen ze dit in de winkel uitschakelen zodat jij kunt koppelen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen