Skip to main content
Beantwoord

Tweestapsverificatie lukt niet met oude nummer

• October 21, 2024
  • 16 reacties
  • 217 Bekeken

Ik kan niet inloggen op mijn odido omdat twee staapsverificatie sms naar oud nummer gaat. Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo @Titou, welkom op onze Community! Graag wil ik met je meekijken naar een oplossing hiervoor. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen actief nummer tegen in ons systeem. Gaat het om je mobiele abonnement of je Internet + TV abonnement? Kun je de gegevens invullen in je profiel? Graag het telefoonnummer vermelden samen met je postcode + huisnummer. geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken! 😄

16 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hallo @Titou, welkom op onze Community! Graag wil ik met je meekijken naar een oplossing hiervoor. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen actief nummer tegen in ons systeem. Gaat het om je mobiele abonnement of je Internet + TV abonnement? Kun je de gegevens invullen in je profiel? Graag het telefoonnummer vermelden samen met je postcode + huisnummer. geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 22, 2024

Hallo Pharwin,

ik heb je net een privé bericht verstuurd met alle informatie.

Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 22, 2024

Hallo Pharwin, ik heb mijn profiel ingevuld.

Ik kan niet inloggen op mijn odido omdat twee staapverificatie sms naar mijn oude nummer gaat.

Mijn oude nummer was bij Odido. De nieuwe niet. Ik ben nu alleen klant van Internet + TV bij Odido.

Kan jij doorsturen naar een collega van Internet + TV?

Bedankt

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @Titou, absoluut! Ik ga je helpen. Wil je in jouw Community profiel het juiste 06-nummer zetten? Zet hem bijvoorbeeld voor nu even achter je postcode. Ik pas het dan aan. Laat weten wanneer je dit gedaan hebt!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 24, 2024

Hi @Cheyenne van Odido, het is gedaan. Bedankt voor je hulp!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @Titou, dankjewel! Dit nummer staat nu op je contract. Kan je het opnieuw proberen? Laat het weten!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 25, 2024

Hi @Cheyenne van Odido, helaas, zoals jij op deze screenshot kan zien, het sms is nog steeds naar mijn oude (niet meer bestaande nummer) verstuurd. Kan jij anders tweestapsverificatie uitzetten als het anders niet lukt?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • November 11, 2024

Hi @Cheyenne van Odido , wij zijn inmiddels17 dagen verder. Heb jij een update voor mij?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • November 12, 2024

Hey @Titou, om de 2FA uit te schakelen dien je naar 1 van onze winkels te gaan. Op vertoon van een geldig ID-kaart kunnen ze dit in de winkel uitschakelen zodat jij kunt koppelen! 

• heeft eerste post geplaatst
  • May 21, 2025

Ik kan niet inloggen op mijn odido omdat twee staapsverificatie sms naar oud nummer gaat. Hoe los ik dit op?

Ik heb hetzelfde probleem. Graag word ik geholpen..

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@SafiyaAmani, welkom op onze community!

Ik had je hier graag verder mee willen helpen, echter voor beveligings redenen mogen wij dit niet online doen. Hiervoor dien je naar een shop te gaan en op vertoon van een geldig ID-kaart kunnen ze dit in de winkel omzetten voor je! Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het gerust weten. 

• is een nieuwe Poster
  • January 24, 2026

Ik heb ook dit probleem. Ik ben niet in de mogelijkheid om naar een winkel te gaan. ik heb gelezen in een ander topic dat jullie mijn account kunnen verwijderen. Dan kan ik opnieuw mijn OdidoOmgeving instellen en gaat de sms niet meer naar mijn oude nummer. Klopt dit? En kunt u mijn account verwijderen? [XXXX] is de inlognaam. Mod edit: e-mailadres verwijderd.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • January 26, 2026

Hi ​@Pandje, ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat jij weer toegang hebt tot jouw account. Vanwege veiligheidsredenen kunnen wij het Mijn Odido account niet voor je verwijderen als het gaat om het telefoonnummer te wijzigen voor de twee-stapsverficatie. Wel wil ik graag met je meekijken naar welke mogelijkheden er nog zijn. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen aan je profiel? Gaat het om een mobiel abonnement? Voeg dan ook jouw telefoonnummer toe. Nadat je dit hebt gedaan kan je een seintje achterlaten in dit topic. Dan help ik je graag verder! 

• is een nieuwe Poster
  • January 26, 2026

Hallo Nora, zojuist heb ik de gevraagde gegevens ingevuld.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • January 28, 2026

Hi ​@Pandje, ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik zie dat het e-mailadres wat je eerder hebt vermeld nog gekoppeld stond aan een abonnement wat niet meer actief was. Ik heb jouw accounts dan ook helemaal voor je verwijderd, zodat je een nieuw account kan aanmaken. Dit kan je op onze website doen en zo kan je weer opnieuw jouw abonnement aan jouw account koppelen. Mocht je toch ergens tegenaan lopen, laat het me gerust weten. Ik help je graag!

• is een nieuwe Poster
  • January 29, 2026

Hallo Nora, bedankt voor je hulp! Ik  vind dat je dit goed hebt opgelost. Ik ben blij dat ik nu niet naar de odidoshop hoef. Dat scheelt mij een hoop gedoe. Nogmaals dank!