Skip to main content
Beantwoord

Abonnement toevoegen

• August 17, 2025
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Ik probeer mijn TV+Internet abonnement te koppelen aan mijn bestaande account, maar hierbij krijg ik (zowel op telefoon als laptop) een foutmelding (‘Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer.’)

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@ldortmans, welkom op onze community!

Ik help je graag verder met het koppelen van je abonnementen. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnementen er direct bij kunnen pakken. Het eerste wat mij opvalt is dat de initialen niet gelijk zijn, dit heb ik nu aangepast. Als het goed is moet je je abonnementen nu wel kunnen koppelen. Zou je dit voor de zekerheid willen doen in de browserversie van Mijn Odido? Laat je mij dan weten of dit gelukt is of niet? Zo niet, dan onderzoek ik dit graag verder voor je!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • August 18, 2025

Hey ​@ldortmans, welkom op onze community!

Ik help je graag verder met het koppelen van je abonnementen. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnementen er direct bij kunnen pakken. Het eerste wat mij opvalt is dat de initialen niet gelijk zijn, dit heb ik nu aangepast. Als het goed is moet je je abonnementen nu wel kunnen koppelen. Zou je dit voor de zekerheid willen doen in de browserversie van Mijn Odido? Laat je mij dan weten of dit gelukt is of niet? Zo niet, dan onderzoek ik dit graag verder voor je!