Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?
Hi,Ik heb per ongeluk een My T-Mobile account aangemaakt en zou deze graag verwijderd willen hebben. Er is geen nummer of abonnement gekoppeld aan het account.
Ik wil graag mijn account toevoegen aan mijn Tmobile app. Maar er staat dat mijn account/telefoonnummer al gekoppeld staat. Ik kan dit niet ontkoppelen want ik weet niet waar het gekoppeld staat. Ik heb het al aan familieleden gevraagd of ik bij hen gekoppeld sta maar dat is ook niet zo. ik wil graag mijn account koppelen en dus eerst ontkoppelen bij waar hij dan ook gekoppeld staat. Ik wil graag mijn mb kunnen zien en mijn mb bijvullen want dit is op! kunt iemand mijn helpen???!!
GoedeanavondKan een modeoperator mij helpen svp.Ik kan mijn email niet meer in waardoor ik niet meer kan inloggen bij mytmobile en ook geen inloggevens meer kan ontvangen.Ik wil mijn emailadres dus wijzigen in een nieuw adres. Bvd Viv
Ik heb vorige week een nieuwe telefoon met een abonnement gekocht, maar de T-mobile app is daar nog niet goed aan verbonden. Het laat bijvoorbeeld geen abonnementen zien. (Eerst had ik een telefoon zonder abonnement verbonden) Hoe kan ik dit oplossen?
Heb jullie ook de issue dat jullie gegevens niet kunnen opslaan omdat de chatbot in de weg zit? Ik kan met moeite mijn blokkeringen aanpassen, door deze kneuterige ontwerpfout.
nadat ik mijn mobiele nummer over heb laten zetten op mijn eigen naam etc, kan ik mijn nummer niet meer koppelen aan mijn T-mobile account omdat die aangeeft al te zijn gekoppeld aan een ander account.
Zie Ondanks mijn herhaalde pogingen en verzoek tot inhoudelijke reactie is T-Mobile niet bij machte mij te helpen. Verre, verre maar dan ook echt verre van professioneel. Ik wil dat eind deze week mijn probleem is opgelost.Groet,M
Beste T-Mobile,Tijdens de vakantie controleer ik mijn MB-verbruik. Zo ook gisteravond, de 1e keer ging probleemloos en een uur later (na tv kijken via de T-Mobile TV app) kreeg ik de melding dat er geen actief abonnement aanwezig is in de My T-Mobile app. Hoe dan??Bij het toevoegen van een mobiel abonnement krijg ik de melding dat het abonnement gekoppeld is aan een ander account en dat ik deze eerst moet ontkoppelen en vervolgens kan koppelen. Bij het Thuis abonnement krijg ik de melding dat koppelen niet mogelijk is. In april heb ik een mail van jullie gehad om je account te updaten in My T-Mobile. Doe je dat niet dan verloopt je account. Updaten heb ik gedaan. Ik gebruik al geruime tijd (paar jaar) hetzelfde mailadres voor mijn mobiel en Thuis abonnement. Beide abonnementen staan op mijn naam. Daarbij heb ik maar 1 mailadres. Account van de T-Mobile app verwijderen en app daarna volledig verwijderen en vervolgens weer toevoegen helpt niet. Bovenstaande meldingen krijg ik dan. G
Goedemorgen ,ik heb een andere My-Tmobile account , ik heb de telefoonnummer ontkoppeld , maar kan deze niet gebruiken in mijn nieuwe t mobile account. zou er iemand aub mijn nummer kunnen verwijderen van mijn oude t mobile account zodat ik deze opnieuw kan instellen ?
Goede middag,Na mijn verhuizen kon ik niet mijn adres wijzigen in mijn account. Omdat het systeem vast liep heb ik een nieuw account moeten aanmaken waarin nu mijn thuis abonnement zit. Na aanraden van de klanten service. Na een paar dagen zo het oude account gewist zijn en zou ik mijn mobiel kunnen koppelen. Dit is nog steeds niet gelukt. Eerst omdat die nog steeds gekoppeld was in mijn oude account (kwam ik zelf achter en die heb ik nu maar ontkoppeld) en nu omdat er blijkbaar nog bepaalde gegevens niet goed staan. Op de site kreeg ik geen fout melding (raar?) maar via de app zegt die dat bepaalde gegevens niet kloppen.Ik ben al meerdere malen met de klantenservice gebeld maar nog steeds is het probleem niet opgelost.Heeft iemand (wellicht een moderator) hier de oplossing voor?
Hi, ik probeer mijn mobiele abonnement te koppelen aan mijn tmobile account, maar dan krijg ik de melding dat het nummer al gekoppeld is aan een ander account. Ditzelfde geldt voor ons thuis abonnement (deze staat op naam van mijn vriend, maar op hetzelfde adres). Kunnen jullie hierbij helpen?
Hoi, sinds gisteren zijn mijn abonnementen weg uit de app. Ik kan ze ook niet meer toevoegen omdat er een melding komt dat de gegevens niet kloppen.Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt en nog steeds niet.Ik kan via browser inloggen en dan zie ik mijn gegevens gewoon in my t-mobile. Ook kan ik via de app naar speedtest, dan logt die in en zie ik ook mij abo’s etcOp een of andere manier koppelt die het niet met de app.Mvg Patrick
Hallo, sinds bijna een jaar heb ik een My T-Mobile account voor mijn glasvezel internet Thuis abonnement. Per 31-07-23 is ook mijn mobiele Go abonnement bij jullie gestart. Mét nummerbehoud (vanaf Tele2) maar het lukt dus niet om dat toe te voegen in mijn account. Ik heb gebeld en moest een 2e account aanmaken, maar dat kan helemaal niet op hetzelfde mailadres. Wie kan mij helpen?
Sinds een paar dagen zijn mijn abonnementen niet meer zichtbaar in de app en ook niet te koppelen. Via internet is het wel zichtbaar.App opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds niet mogelijk.Wie heeft dit eerder gehad en wat is de oplossing?
Bij het toe(proberen te)voegen van een abonnement krijg ik telkens deze melding:Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens Online chat werkte ook niet zo lekker. Die ging me doorzetten naar een expert, maar na een uur nog niets. Die deed waarschijnlijk een hele lange poepie bah. Is dat een bekend fenomeen bij T-Mobile? ________________________Abonnement toevoegen Er is een fout opgetreden, probeer later nog eensOpgegeven adresxzBevestigingscode invoerenWe sturen je een e-mail met een bevestigingscode. Je krijgt deze op het e-mailadres waarmee je het abonnement voor thuis hebt afgesloten: b********@g***l.com . Dit kan een paar minuten duren. De code is één keer te gebruiken.
Hallo, hopelijk kan iemand van de klantenservice me hierbij helpen. Ik heb zowel een mobiele als thuis abonnement. Mijn mobiele abonnement was ooit een zakelijk abonnement maar is een jaar geleden omgezet naar een privé abonnement, het thuis abonnement heb ik al jaren. Een paar jaar geleden had ik twee my T-mobile accounts, een voor mijn zakelijke mobiel en een voor mijn vast prive abonnement, allebei met hetzelfde e-mailadres, maar met verschillende wachtwoorden. Deze zijn denk ik ooit vanuit T-mobile samen gevoegd en hier is iets fout gegaan. Ik kan nu nog inloggen op 1 account, met hetzelfde emailadres als eerder, maar zie hier geen enkel abonnement aan gekoppeld. Als ik de abonnementen probeer te koppelen (zowel in de app als op de website) geeft dit continu foutmeldingen na het invoeren van de verificatiecode. Kan iemand mij helpen om mijn abonnementen te koppelen? BedanktMaarten
Hey community, Ik heb een fout ontdekt in de procedure “aanpassen mobiel nummer 2fa”. Zonder in details te treden hier is het mogelijk om het mobiel nummer voor de codes aan te passen en vervolgens op dat nummer de codes te ontvangen.Iemand enig idee waar ik dit kan melden zodat T-Mobile het aan kan passen/onderzoeken?
Mijn abonnement is niet zichtbaar in de app ik wil mijn nummer opgeven vervolgens wordt er gezegd dat mijn abonnement al gekoppeld is aan een account echter is dat het zelfde account en staat mijn abonnement er niet tussen hierdoor kan ik nu niks wijzigen en ik zit momenteel buiten Europa
Hoi ik kan sinds mijn contract overname niet inloggen in mijn tmobile. Er word dan gezegd dat er al is gekoppeld aan een andere account en dat ik het eerst moet ontkoppelen. Kunt u mij hierbij helpen?
zelf opgelost, kan verwijderd worden
你们可以帮我解锁我的t运营商吗
Ik krijg geen mail (link) om mijn my t mobile account te maken. Kunt u daarbij helpen? Groetjes Dorien
Ik had mijn pre paid toestel van mijn dochter omgezet naar een abonnement en gekoppeld. Maar nu krijg ik te zien dat het nog pre paid is een ik kan het niet inzetten naar een abonnement omdat het al gekoppeld zou zijn aan een ander account. Ik zou niet weten welk ander account ik heb. Kan iemand mij helpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.