Om aan te melden in My-Odido is een verificatiecode nodig. De mail met de code komt echter niet bij ons aan. Het mailadres klopt want andere mail vanuit bijv. Gmail komt wel aan.
Vriendelijke groet,
Henk
Om aan te melden in My-Odido is een verificatiecode nodig. De mail met de code komt echter niet bij ons aan. Het mailadres klopt want andere mail vanuit bijv. Gmail komt wel aan.
Vriendelijke groet,
Henk
Hi
Ik denk graag met je mee. Kloppen je inlog gegevens wel? Heb je de spamfolder ook gecontroleerd? Ervaar je dit als je de app gebruikt of ook de webversie? Zou je een andere browser kunnen gebruiken als je de webversie gebruikt? Als dit allemaal niet werkt zou je mij dan privebericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook de volgende vragenlijst invullen zodat ik dit kan doorzetten naar onze technische afdeling.
Welk e-mailadres heb jegebruikt om mee in te loggen?
- Zijn spamfolder en prullenbak gecontroleerd?
- Ontvangt jdwel andere mailtjes?
- Ontvangt jd wel andere mailtjes van T-Mobile?
- Telefoonnummer & klantnummer:
- Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip)
- Op welk nummer ben je evt. bereikbaar?
- Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)
Ik hoor graag van je!
1
Hey Tresoar, wat bedoel je met 1? Hajar is vandaag vrij, dus ik neem het graag over! Sinds vanochtend is het weer mogelijk om abonnementen te koppelen. Probeer het daarom nog één keer. Lukt het nog niet? Stuur mij dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers + antwoorden op bovenstaande vragen. Mocht je deze al naar Hajar hebben gestuurd, dan kun je ze gemakkelijk kopieëren + plakken naar mij.
Ik zie je berichtje graag tegemoet!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.