Ik probeerde net de Odido app te downloaden aangezien de oude Tele2 app niet meer werkt, maar de verificatie sms komt maar niet aan. Ik probeer contact te krijgen met Odido zelf maar dit kan schijnbaar alleen maar via de app (of bellen maar dat kan pas vanaf morgenochtend weer). Ik kan zelfs niet via de website verdere hulp krijgen met mijn probleem. Is er werkelijk geen manier om contact te krijgen met Odido zonder de app?
Mijn databundel van de dag is bijna op, en ik moet straks een booster activeren. Ik heb een unlimited bundel en heb verder geen WiFi in huis dus hier ben ik afhankelijk van. Ik heb nog een beetje data over maar als dat op is kan ik dus niet extra aanvragen. Ik kan zelfs niet op de website vinden of ik misschien een sms ergens heen kan sturen voor meer data, want voor elke pagina die relevant daarvoor lijkt moet je ingelogd zijn en dat kan ik dus niet. Het is niet echt een ramp maar ik baal dat ik mijn film nu niet af kan kijken. Ik vind het ook heel gek dat er geen optie is om bij de klantenservice te komen zonder app. Wat nou als de app ooit stuk is? Lijkt me een beetje problematisch.