Beantwoord

Foutmelding bij abonnement toevoegen aan account

  • 6 September 2023
  • 9 reacties
  • 759 Bekeken

Sinds de naamswijziging probeer ik mijn Tele-2 abonnement toe te voegen aan de Odido app.

Ik heb het oude account ontkoppeld, maar krijg na invoeren van de verificatiecode via sms keer op keer de melding dat er een fout is opgetreden en ik het later opnieuw moet proberen.

Beste Odido, graag jullie actie. In de chat kom ik niet verder en de telefonische wachtrij is enorm.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 6 September 2023, 10:20

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Anderskeuls 

Wij zijn gister live gegaan met de vernieuwe app dus het kan zijn dat er gister was mis ging. Zou je het vandaag nogmaals kunnen proberen? Mocht het niet werken, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Kan alleen odido thuis zien verder geen mobiele abonnementenzien of toevoegen. Beide mogelijkheden geprobeerd om toe te voegen. Dus zowel app als internet.

Ik heb hetzelfde probleem. Ik had hetzelfde mailadres en wachtwoord bij Tele2 en Tmobile. 

Ik heb toen Tele2 weggedaan, omdat ik dus dacht dat ik het later weer toe kon voegen. 

Als ik nu op abonnement toevoegen klik, gaat het goed tot aan de code per sms die ik in moet voeren. Dan komt er een foutmelding.

 

Goedendag, ook ik heb hetzelfde probleem. Als ik mijn abonnement wil toevoegen voer ik uiteindelijk mijn geboortedatum in en dan geeft het systeem een foutmelding.

Graag wil ik natuurlijk wel het abonnement toegevoegd zien zodat ik overal bij kan.

Wel heb ik nog een actief ziggo account op dit adres ( is opgezegd maar loopt nog even)

 

Daarnaast heb ik uiteindelijk ivm de installatie mogelijkheden toch af moeten zien van de tvbox (gebruik nu de app op chromecast). Kan ik deze terugzenden en van mijn abonnement afhalen?

 

Mvg

Roger velu

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Anderskeuls@knocamf, @Elineh81 en @Veluroger, het is inmiddels bij ons bekend dat er iets niet helemaal lekker loopt m.b.t. het toevoegen van abonnementen. Geen zorgen - we zijn er al hard mee bezig en met jullie hulp, zullen we dit nog sneller oppakken! Om jullie direct sneller te helpen stuur ik jullie deze vragenlijst. Zouden jullie deze willen beantwoorden in een privébericht naar mij? Dan maak ik een case voor jullie aan om dit op te lossen.

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)
  • Verder nog relevante informatie die nodig is om het probleem op te lossen?

Het zijn veel vragen, maar dan heb je straks ook wat! 😄

Hoi Marciano,

 

Ik heb mijn gegevens al middels een PB gedeeld met je collega Hajar.

Die deed echter de aanname dat het om een thuisabonnement zou gaan. Ik heb geantwoord dat het hier om een mobiel abonnement gaat.

Wellicht kunnen jullie ook onderling communiceren?

De kwestie blijft nu dus dat om geen enkele inzage heb in de gegevens van mijn mobiele abonnement.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Anderskeuls 

Ik heb je case inmiddels doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en zullen je voorzien van een terugkoppeling. Dit kan enkele werkdagen duren dus houdt daar rekening mee. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost en nogmaals excuses voor het ongemak!

Sinds de naamswijziging probeer ik mijn Tele-2 abonnement toe te voegen aan de Odido app.

Ik heb het oude account ontkoppeld, maar krijg na invoeren van de verificatiecode via sms keer op keer de melding dat er een fout is opgetreden en ik het later opnieuw moet proberen.

Beste Odido, graag jullie actie. In de chat kom ik niet verder en de telefonische wachtrij is enorm.

Dito probleem hier. Krijg melding dat Tele-2 abonnement moet ontkoppelen om te kunnen toevoegen aan T-Mobile Thuis. Geen idee hoe ik kan ontkoppelen, want Tele-2 biedt geen toegang meer.

Gaarne advies!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ruudvdh 

Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met de volgende informatie? Dan zet ik dit door naar onze technische afdeling. Ik hoor graag van je! Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht.

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)
  • Verder nog relevante informatie die nodig is om het probleem op te lossen?

Reageer