Skip to main content

Probeer al een paar dagen mijn wachtwoord te resetten om op mijnodido te komen.

Elke keer krijg ik de vermelding "oh nee, er gaat wat mis! Probeer het opnieuw"

De chatbot zet me in wacht, op twitter wordt niet gereageerd en bellen lange wachtrijen.

 

Wie o wie kan mij helpen. Ik wil namelijk de status weten van mijn bestelling. 

Hi @Har67 

We ervaren momenteel een technische storing waardoor sommige klanten hun wachtwoord niet kunnen herstellen en dus die foutmelding krijgen. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zal je op de hoogte worden gesteld, telefonisch of via sms. Ik wil voor jou ook een case aanmaken zodat ik dit kan doorzetten naar de IT-afdeling. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan zet ik het door!

Als je ook je ordernummer doorgeeft dan kan ik de status van je bestelling ook controleren. Ik hoor graag van je!


Reageer