Skip to main content

Mijn vraag is waarom je in het Odido forum geen reactie binnen krijg wat op tele2 is gepost ? 

Wat ik inmiddels wel weet dat de Odido app alleen geïnstalleerd kan worden op een ander @ adres al zijnde het bestaand account adres bij tele2.

Dus het @ mail adres is dus niet het zelfde als bij het tele2 forum. Op deze app komen dus geen reacties binnen op dat er 2 mail adressen zijn.

Jammer dat dit niet gekoppeld is en dat bij overgang van Tele2 naar Odido dat niet verteld is aan de overgenomen klanten van Tele2.

Hi @Paul1956 

We zijn nu overgestapt op het Odido forum en je kan vanaf nu al je vragen hier stellen. We helpen je dan graag verder! We zien inderdaad wat problemen met het koppelen van oude Tele2 accounts in Mijn Odido en onze technische afdeling is er druk mee bezig! Ik zie in een ander topic dat het jou inmiddels wel is gelukt om een account aan te maken nadat je een ander e-mailadres hebt gebruikt. Hopelijk werkt voor jou de app wel naar behoren.

Dat klopt Hajar,

Na heel wat pogingen werkt de app nu perfect. Alleen niet op het bestaande @ account van tele2 alwaar ik zat

Heb een seperaat @ adres onder outlook aangemaakt en dat voor de Odido app en dat ging als de brandweer.

Het vervelende was als ik het op mijn normale @ mailadres probeerde kreeg ik dus geen enkel mailtje  binnen. 

Nu voor Odido een ander mailadres genomen vandaar.

Reageer