Skip to main content

Hi, ik heb 2 verschillende accounts voor Tele2 (mobiel abonnement) en T-Mobile (prepaid mobiel) voorheen aan hetzelfde e-mailadres geregistreerd. Nu zitten we bij Odido, maar alleen het T-Mobile account is zichtbaar. Ik kan het Tele2 abonnement niet koppelen, omdat deze eerst ontkoppeld moet worden. Maar hoe moet ik dat doen als ik het account niet inkom, omdat dit hetzelfde e-mailadres is? 

Ik hoor het graag!

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik mijn Tele2 abonnement gegevens zien en beheren?

Wanneer je de eerste keer inlogt krijgt je als goed is een melding dat er twee accounts zijn voor hetzelfde mail adres. Je krijgt dan twee opties. Een nieuw mail adres kiezen voor dat account of dat account verwijderen. 

Heb je al geprobeerd om in te loggen met de gegevens van Tele2? Met dat mail adres en wachtwoord bij Mijn Odido. Hopelijk krijg je dan de melding. 

Ik heb hetzelfde probleem. Mobiel abonnement van tele2 en t-Mobile en hetzelfde emailadres.

Bij Odido kan ik alleen de t-mobile gegevens zien. Ik kan nog in de app bij de tele2 gegevens komen. Moet ik hier het account verwijderen zodat ik het aan Odido kan koppelen?

Gebeld met odido:  ik moest eerst mijn tele2 account verwijderen, toen pas kon ik het koppelen aan Odido.

ps: als je in de tele2 app komt en klikt op herinner mij later kan je nog bij de gegevens komen..

Wanneer je de eerste keer inlogt krijgt je als goed is een melding dat er twee accounts zijn voor hetzelfde mail adres. Je krijgt dan twee opties. Een nieuw mail adres kiezen voor dat account of dat account verwijderen. 

Heb je al geprobeerd om in te loggen met de gegevens van Tele2? Met dat mail adres en wachtwoord bij Mijn Odido. Hopelijk krijg je dan de melding. 

De melding van 2 accounts heb ik niet gekregen bij het inloggen. Ik kan niet inloggen met de gegevens van Tele2, omdat dit hetzelfde is als van T-Mobile. 

Ik heb hetzelfde probleem. Mobiel abonnement van tele2 en t-Mobile en hetzelfde emailadres.

Bij Odido kan ik alleen de t-mobile gegevens zien. Ik kan nog in de app bij de tele2 gegevens komen. Moet ik hier het account verwijderen zodat ik het aan Odido kan koppelen?

Gebeld met odido:  ik moest eerst mijn tele2 account verwijderen, toen pas kon ik het koppelen aan Odido.

ps: als je in de tele2 app komt en klikt op herinner mij later kan je nog bij de gegevens komen..

Bedankt Jeannet, dit is de informatie waar ik naar zocht! Ik heb het account nu ontkoppelt/verwijderd, maar odido geeft nog steeds aan dat het gekoppeld is aan een ander account. Neem aan dat hier een verwerkingstijd overheen gaat. Was dit bij jou ook het geval? Hoor het graag van je!

Update: inmiddels gebeld met de Klantenservice en zij hebben het account voor mij gekoppeld. Gelukkig opgelost.

Reageer