Skip to main content

Dat jullie 2FA opeens verplichten is ergernis nummer één. Jullie zijn slechts een provider, geen bank ofzo. Slaat echt nergens op.

Maar sindsdien kan ik ook niet meer in de app inloggen.

Krijg het standaard riedeltje dat julle naam is gewijzigd, prima, maar de knop om in te loggen werkt helemaal niet (niet klikbaar.

Fix dit.

Hi @Budje70 

Wij hebben 2FA verplicht om de gegevens van de klant te beschermen. Je geeft aan dat het inlogbutton niet werkt. Wij hebben dit vandaag meerdere keren getest en het werkt wel bij ons. Zou je het vandaag nogmaals willen proberen? Wij zijn gister live gegaan met de vernieuwde app dus het kan zo zijn dat er gister wat mis is gegaan. 

Ik hoor het of het nu wel lukt en ook of het via de Mijn Odido app lukt. 

Voor wat betreft de app. Ik had de T-Mobile app geupdate maar dat is niet voldoende. De enige oplossing was.

Zoek in de Appstore naar Odido (dus niet T-Mobile) en “vernieuw” de app. Pas dan krijg je een werkende login. Helaas werkte het wachtwoord niet meer, maar bij mij werkte de wachtwoordreset in ieder geval wel.

Door 2FA werkt de website ook niet meer. Ik had heb expres niet ingesteld omdat ik dit zag aankomen en nu wordt het me toch opgedrongen :(

Reageer