Skip to main content

Klantenservice chat en telefoon is niet bereikbaar. Al 15 minuten in de wacht. 

Ik had internet van T-mobile (thuis) en een mobiele abonnement van Tele2. Mijn Odido account op de app en website  laat enkel mijn thuis abonnement zien. Wanneer ik mijn mobiele abonnement wil toevoegen krijg ik een melding dat deze al gekoppeld is aan een account.

Ik kan nu niets met mijn mobiele abonnement. Graag deze ontkoppelen zodat ik deze zelf handmatig aan mijn huidige odido account kan koppelen. 

Hi @fixmnacc 

We ervaren momenteel een technische storing waardoor het koppelen van je abonnement niet lukt in Mijn Odido. We zijn druk bezig op dit op te lossen! Ik wil jouw case ook doorzetten naar de technische afdeling. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? En kun je aangeven wanneer het probleem ontstond met datum + tijdstip? Dan zet ik het door!


Reageer