Hallo. Ik kreeg net een bericht dat mijn t-mobile prepaid nu odido prepaid is geworden via mail. Dit bericht komt echter niet binnen op het e-mail adres (gmail) zoals dat in mijn odido als communicatie adres is ingesteld, maar op een heel oud zonnet mail adres waar ik eigenlijk al geen toegang meer tot zou moeten hebben..
Ik heb zowel mijn odido thuis als ook mijn odido prepaid al lang geleden gekoppeld. Ik heb al eens moeten regelen dat de communicatie van odido thuis juist terecht kwam, zie dit topic:
De service berichten van t-mobile thuis komen nu al langere tijd wel goed terecht maar nu blijkt dus dat de communicatie voor mijn odido prepaid niet op het goede e-mail adres terecht komt, ondanks dat het communicatie adres wel juist ingesteld staat in mijn odido.
Kan geregeld worden dat ook serviceberichten voor mijn prepaid account op het juiste e-mail adres terecht komen, oftewel op het gmail adres zoals dat in mijn odido staat ingesteld? (Let op het gmail communicatie adres in mijn odido is NIET hetzelfde als het gmail adres waarmee ik op het forum geregistreerd sta, dus graag niet weer in het verkeerde gmail adres veranderen!)