Skip to main content

Hallo. Ik kreeg net een bericht dat mijn t-mobile prepaid nu odido prepaid is geworden via mail. Dit bericht komt echter niet binnen op het e-mail adres (gmail) zoals dat in mijn odido als communicatie adres is ingesteld, maar op een heel oud zonnet mail adres waar ik eigenlijk al geen toegang meer tot zou moeten hebben..

Ik heb zowel mijn odido thuis als ook mijn odido prepaid al lang geleden gekoppeld. Ik heb al eens moeten regelen dat de communicatie van odido thuis juist terecht kwam, zie dit topic:  

De service berichten van t-mobile thuis komen nu al langere tijd wel goed terecht maar nu blijkt dus dat de communicatie voor mijn odido prepaid niet op het goede e-mail adres terecht komt, ondanks dat het communicatie adres wel juist ingesteld staat in mijn odido.

Kan geregeld worden dat ook serviceberichten voor mijn prepaid account op het juiste e-mail adres terecht komen, oftewel op het gmail adres zoals dat in mijn odido staat ingesteld? (Let op het gmail communicatie adres in mijn odido is NIET hetzelfde als het gmail adres waarmee ik op het forum geregistreerd sta, dus graag niet weer in het verkeerde gmail adres veranderen!)

Hi @Shilka 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en het juiste e-mailadres? Dan ga ik kijken of het aangepast kan worden. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Dank je Hajar, ik heb je de gegevens verstuurd via privé bericht!

Ik heb overigens geen geboortedatum in mijn odido staan, want voor de originele aankoop van mijn prepaid heb ik mij nooit hoeven legitimeren (tientallen jaren terug) en ook bij het afsluiten van mijn oorspronkelijke internetabo in 2001 heb ik nooit een geboortedatum hoeven opgeven.

Inmiddels er achter gekomen dat de betreffende afzender ( info@mailing.t-mobile.nl wel eerder correct op mijn goede mail adres binnenkwam, maar de betreffende mail over de naamswijziging dus niet.

Heb nu net als test mijn privacy instellingen gewijzigd omdat ik weet dat dit een mail triggert, en die mail komt wel op het juiste adres binnen (dit is echter wel een andere afzender namelijk service@odido.nl. ) Ik hoop dat het een éénmalige fluke was, alhoewel ik het niet helemaal een prettig idee vind dat ik niet 100% zeker kan zijn of service berichten die dus misschien belangrijk kunnen zijn nu wel of niet op het juiste e-mail adres binnenkomen, zeker omdat het oude e-mail adres elk moment kan vervallen.

Mijn factuur komt op het juiste e-mail adres binnen. Ik neem maar aan dat het een éénmalige misser was. Ik hoop wel dat toekomstige service berichten van een odido afzender wel op het juiste adres binnenkomen. Aangezien Hajar geen verkeerde instellingen kon vinden moeten we dit maar als een onopgelost mysterie beschouwen. Fijne dag nog allemaal!

Reageer