Kan een T-mobile medewerker mijn oude T-Mobile account loskoppelen van mijn T-Mobile mailadres zodat ik mijn andere 2 Odido abonnementen kan toevoegen aan My Odido account?
Hoi Max, allereerst van harte welkom op de Community! Is een Odido medewerker ook goed?
Op dit moment is het bij ons bekend dat het niet helemaal lekker loopt met het toevoegen van abonnementen. Maar geen zorgen - we zijn er al hard mee bezig en als je mij via een privébericht antwoord geeft op onderstaande vragen, zet ik direct een case voor je door!
- Met welk e-mailadres log je in?
- Welk nummer probeer je te koppelen?
- Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
- kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
- Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
- Telefoonnummer & klantnummer:
- Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip)
- Op welk nummer ben je evt. bereikbaar?
- Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)
- Verder nog relevante informatie die nodig is om het probleem op te lossen?
Ik zie je berichtje graag tegemoet!
Hoi Marciano,
Dank voor jouw reactie. Ik wordt uiteraard graag geholpen door een Odido medewerker. Ik heb een bij jou bekend probleem sinds ik gisterenmorgen mijn My T-Mobile app heb geüpdate naar Odido. Mijn mobiele nummers blijken nog gekoppeld aan oude T-mobile accounts, zodat ik geen andere nummers of abonnementen kan toevoegen aan mijn nieuwe Odido account voor mobiel nummer
>persoonlijke gegevens verwijderd door moderator]
Met vriendelijke groet,
Ir. M.E. Kopijn
Hi Max, dat is helemaal mooi, want ik help je met alle plezier verder! Ik heb allereerst alle gegevens verwijderd uit je topic. Dit stond namelijk openbaar en iedereen kon ze dus zien. Zet daarom nooit je persoonlijke gegevens in een topic of reactie. Als je op mijn naam klikt of op deze link kom je op mijn profiel uit en dan kies je voor 'Stuur bericht’. Vanaf daar stuur je privéberichten. Ik heb je zojuist ook een privébericht gestuurd, want ik heb nog iets meer informatie van je nodig.
Ik zie je berichtje graag verschijnen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.