Skip to main content

Beste, Ik probeer al een kleine week in te loggen in het account van Odido, maar dat lukte niet zonder eerst mijn wachtwoord te moeten resetten!? Dat was de oplossing om in te kunnen loggen in het Odido account. Vervolgens loop ik weer tegen een ander probleem aan, mijn gegevens kunnen niet worden opgehaald en zie ik dus helemaal niets terug van mijn mobiele abonnement van Tele2. Bellen of de antwoordrobot is geen optie, bij bellen is de wachtrij enorm en de antwoordrobot snapt er niets van! Dus maar een account aangemaakt op dit forum om sneller geholpen te worden… Graag zou ik zien dat mijn Tele2 gegevens gekoppeld wordt aan het Odido account, zodat ik er ook gebruik van kan maken in mijn telefoonapp. Graag een oplossing.

Print bijlage: Emailadres en wachtwoord klopten gewoon!
Onderstaand print bijlage: gegevens ontbreken?

 

Het zelfde probleem heb ik ook gehad de oplossing is dat je je niet je @  adres kan gebruiken als zijn tele2 account.

Daar komt niks op binnen als je de Odido app wil hebben maak je een nieuw account aan op een ander @ adres dan wat bekend is 

Dan gaat het wel 'n.l. 


Bedankt Paul1956 voor je reactie, maar daar kan ik niet mee akkoord gaan. De suggestie wordt gewekt dat je gewoon met je Tele2 gegevens kan inloggen, dan verwacht ik ook dat je daarmee kan inloggen. 

 


Dat dacht ik ook Woodpecker03,

Maar na dagen lang gekloot las ik op het teleforum dat het bestaande @ adres wat bekend is als account NIET werkt in de Odido app en dus ook geen gegevens kan ophalen.

Ik heb een ander @ mailadres gebruikt als nieuw account en toen kreeg ik de gegevens gewoon van het bestaand o6 nr.

 


Reageer