Skip to main content

Hallo, ik heb misschien een dom probleem, maar ik kom er niet uit. Ik heb een mobiel abonnement op mijn meisjes naam en een thuis abonnement op mijn getrouwde naam. Nu wil ik die samen op 1 naam dat lukt me niet. Help!!
 

Hi @MarjodeGoeij 

Dat kan goed kloppen. Als je meerdere nummers wilt nkoppelen in Mijn Odido dan moet het abonnement op dezelfde naam staan. Dit controleren we via 1) voorletter 2) geboortedatum  3) postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer en al gekoppelde nummer. Omdat je dus twee namen gebruikt is het niet mogelijk om de nummers te koppelen en moet je aparte accounts aanmaken voor je abonnementen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!


Iets soortgelijks heb ik ook.

Mijn glasvezel tv en internet heb ik op mijn mailadres.

Mijn vrouw heeft een sim only mobiel abonnement, zij heeft hiervoor nooit een account aangemaakt en omdat zij nu, in het buitenland, haar bundel heeft opgemaakt, wil ze deze bijkopen(?).

Pogingen om nu een nieuw account aan te maken op haar mailadres, 06-nr enz.lukt tot aan het ontvangen vd 4cijf.bevestiging code. Bij het intoetsen hiervan gaat het mis, helaas.

Vrouw heeft nu geen (mobiel) internet.

Wat te doen?


Hi @ErwinVera 

Ervaart je vrouw dit probleem via de app of de webversie of op beide? Zou ze ook in de webversie kunnen en verschillende browser? Als dat niet werkt, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik controleren of alles goed staat in ons systeem. 


Reageer