Skip to main content

Ik probeer nu al even in te loggen in de Odido app als vorig Tele2 gebruiker, maar de beveiliging sms code (2FA) komt nooit aan. Ik kan geen contact leggen met de klantenservice, want hiervoor moet ik in de Odido app (die niet werkt) en de chat bot denkt dat ik wil inloggen in mijn Videoland account (?) of bellen na 08:00 (alsof ik niet gewoon moet werken tijdens kantoortijden). Hopelijk is dit een bekend probleem met een oplossing, want ik kom er niet uit zo. 

Hi @schrst, allereerst van harte welkom op de Community! Goed dat je gebruik wil maken van de nieuwe Odido app, maar dan moet je natuurlijk wel kunnen inloggen. Is het inmiddels gelukt om Mijn Odido in te komen na het ontvangen van een verificatie-SMS?

Zo niet, dan ga je hierbij helpen. Heb je ook geprobeerd in te loggen via de webversie? Wil je dit voor me proberen om te kijken of je hier tegen hetzelfde aanloopt? Laat het me maar weten, anders duik ik er opnieuw voor je in!


Reageer