Skip to main content
10000 Topics
Wat is acceptabele doorlooptijd bij geen diensten?
Goedenavond! Helaas zijn wij volledig offline sinds 28 april. Vind ik al lang duren, maar ja wat is lang. Dit kan voor iedereen anders zijn. Wat is wat jullie betreft een acceptabele doorlooptijd voor een storing? Achtergrond: sinds 28 april offline, die dag gemeld. Odido dacht dat modem stuk was. Partner Guidion komt langs en vond dat een vreemde conclusie van Odido omdat probleem volgens monteur duidelijk vanuit de aansluiting buiten kwam en niet de modem. Melding wordt doorgestuurd, maar Fiber reageert niet. Odido geeft aan: dat komt vaker voor, bel over 3 dagen terug als ze dan nog geen contact hebben opgenomen. Bel je na 3 dagen terug, zegt Odido; ja vervelend, bel over 3 dagen maar terug als je nog niks hebt gehoord. Oh dat vindt u te lang? Daar kan ik niks aan doen. U kan wel zelf bellen met Fiber. Ok gaan we doen. Voordat ik morgen bij Fiber zelf aan de bel ga trekken, vroeg ik me af wat jullie een acceptabele doorlooptijd vinden voor een storing. Ik ben inmiddels €40,- verder aan kosten voor bijkopen MB's via mijn mobiele abonnement i.v.m. mijn werk dat moet doorgaan. Dat abonnement kan ik pas volgende maand voordelig ophogen (dat zal ik maar doen voor de zekerheid). Via Ziggo nooit problemen gehad, maar dat kan ook geluk zijn. Het contract is vrij sinds 2 maanden dus heb de neiging om over 3 dagen weer terug over te stappen. Ziggo zegt: we kunnen je binnen 3 dagen terug aansluiten. Ik ben echter wel benieuwd naar jullie mening hierover en of jullie als community / ervaringsdeskundigen meer geduld zouden hebben. Wat zou u doen, het nog een kans geven? Of is zo lang afwachten niet meer van deze tijd? Met hartelijke groet, CorVen
graag contact met mij opnemen
Als reactie op een klacht werd mij gevraagd hier een topic te openen met mijn gegevens. Graag contact met mij opnemen. XXX [Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Plaats deze nooit openbaar] Kopie bericht: Review over Odido AL Albert 7 reviews NL 24 apr 2025 Zelden zo bot "geholpen" Ik wilde opzeggen. na 14 minuten wachttijd een dame aan de lijn gekregen. Vroeg waarom ik wilde opzeggen en ging na het vragen van mijn gegevens op zoek. Ik heb 15 minuten in de wacht gestaan zonder iets te horen. Er bleek een "knopje" te missen. Toen ik vroeg of ze dan de volgende keer wat eerder bij me terug wilde komen voor een update gaf ze aan: "Als u wilt dat ik het voor u oplos, moet u toch even wachten". De vraag nog maar een keer herhaald met een botte "ok" als reactie. Weer 5 minuten verder de opmerking dat het een probleem is en dat de teamleider het gaat oplossen. Aangegeven dat ik haar toch wel wat bot en kort vond. Reactie was dat ze dat van mij ook vond.... 35 minuten verder en niet geholpen. Ook erg weinig vertrouwen in deze medewerkster. ik ga nog maar eens bellen in de hoop op een wat meer normale medewerker Datum van ervaring: 24 april 2025 BewerkVerwijderDelen Antwoord van Odido Geüpdatet op 25 apr 2025 Hoi Albert, bedankt voor het delen van je ervaring. Wat je beschrijft, klinkt niet zoals het hoort. De manier waarop je bent geholpen en de toon in het gesprek zijn absoluut niet hoe wij willen dat onze service wordt ervaren. Daar willen we dan ook onze excuses voor aanbieden. We willen dit graag voor je oplossen én zorgen dat je alsnog goed geholpen wordt. Namens het webcareteam komen wij graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan vooral een privébericht met daarin een kopie van jouw Trustpilot-review en daarbij je volledige naam, 06-nummer, postcode, straatnaam, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je 06-nummer, postcode, straatnaam, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan komen wij hier bij je op terug! Tot snel, Brandon van Odido
Het eindeloze glasvezeltraject
Goedemiddag forum, Aangezien ik hier zie dat er Odidomensen reageren ga ik het maar eens proberen. Sinds augustus 2023 zijn Odido en ODF bezig met glasvezel in mijn wijk. Grondwerk was redelijk rap gedaan waarna ODF mensen aan de deur kwamen om mensen te registreren voor een aansluiting. Vanaf het moment dat ik wist dat Odido bezig was met glasvezel in mijn wijk heb ik me al opgegeven op hun website. Dit ook tegenover ODF bevestigd. Ik woon in hoogbouw (flats 3 hoog) en de bos glasvezel ligt al ruim een jaar in de grond op de plek waar ze de kabel over de gevel naar binnen gaan brengen. Enkele maanden geleden werd dit nogmaals door de aannemer (MDF infra, die ook nergens op reageren en niks weten) open gegraven en daarna weer dicht. Enige tijd later ontving ik een brief van ODF dat het ging gebeuren, mijn glasvezel werd aangesloten. Ik moest thuisblijven op 20 feb 2025. Deze dag vrijgepland zodat ik thuis was voor de installatie, enige dagen later ontving ik ook het installatiepakket en het modem. op 20 feb ben ik in de middag maar eens gaan rond bellen, in de straat was nog geen enkele activiteit te bekennen. ODF verwees naar MDF, MDF gaf de gemeente de schuld want er mag niet gegraven worden (mevrouw ik woon op 3 hoog, de kabel ligt beneden). Odido is al helemaal geen partij in dit. Uiteindelijk weer terug bij ODF bleek dat MDF de werkzaamheden niet goed afgemeld hadden. Dit werd zo spoedig mogelijk gedaan en dan zou de boel weer ingepland worden. Inmiddels zijn we in Mei en is er nog precies niks gebeurd. Ik vraag me af hoe Odido nog denkt klanten te winnen als het traject voor het aansluiten zo verloopt. Niemand neemt verantwoordelijkheid en iedereen wijst naar elkaar. Ik overweeg mn mobiele abonnement ook maar over te zetten naar VodafoneZiggo aangezien ik dan gewoon korting krijg met mijn huidige aansluiting….

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen