Hi @robinjoo17, ik kan dit zeker voor je wijzigen en heb ik zojuist ook voor je gedaan. Veel plezier met je nieuwe gebruikersnaam!
Ik wil graag mn gebruikersnaam veranderen in
Stridje
Bvd
Hi @Juliano12, dat had ik super graag voor je geregeld! Deze naam is echter al bezet. Misschien kun je iets anders leuks verzinnen? Dan pas ik het graag voor je aan!
Hoi @Stridje59, ik heb het meteen voor je aangepast. Ik wens je een mooi weekend! Groetjes, Ishana
Hoi @Stridje59, graag gedaan! Groetjes, Ishana
@Ishana van Odido, kun je mijn gebruikersnaam wijzigen naar kwaK1983? Thanks!
Hi @Bob1983, ik zie dat je zelf al een nieuw account hebt aangemaakt met deze gebruikersnaam. Daarom kan ik hem niet voor je aanpassen op dit account.
Hi @Bob1983, ik zie dat je zelf al een nieuw account hebt aangemaakt met deze gebruikersnaam. Daarom kan ik hem niet voor je aanpassen op dit account.
Hi Tommie, bedankt voor je reactie. Als ik je goed begrijp, zou ik dan 2 accounts moeten hebben, 1 met kwaK1983 en 1 met Bob1983?
Hi @Bob1983, klopt inderdaad. We zien dat deze gebruikersnaam al in gebruik is. Daarom kunnen we hem niet aanpassen op dit account. Een gebruikersnaam is altijd uniek. Mocht je dit niet willen en de gebruikersnaam op dit account willen gebruiken, dan kan ik eventueel dat andere nieuwe aangemaakte account voor je verwijderen en de naam op je huidige account aanpassen. Laat maar weten of je dit wilt, ik regel het met alle liefde voor je!
Hi @Bob1983, klopt inderdaad. We zien dat deze gebruikersnaam al in gebruik is. Daarom kunnen we hem niet aanpassen op dit account. Een gebruikersnaam is altijd uniek. Mocht je dit niet willen en de gebruikersnaam op dit account willen gebruiken, dan kan ik eventueel dat andere nieuwe aangemaakte account voor je verwijderen en de naam op je huidige account aanpassen. Laat maar weten of je dit wilt, ik regel het met alle liefde voor je!
Hi @Demi van Odido, dat is een goede optie, ik moet alleen even op dat account zien in te loggen om te kijken of er nog wat staat dat ik moet nalezen…...kom ik op terug!
@Bob1983 Helemaal goed, ik zie je bericht hier dan vanzelf verschijnen en maak het dan voor je in orde!