Skip to main content
10000 Topics
Klacht over baggerslechte service van Odido
Graag uit ik op deze manier mijn ongenoegen over de geboden service van Odido. Ik probeer sinds 23 oktober een verhuizing door te geven, maar deze kon maar niet verwerkt worden omdat er nog een opzegging van mijn tv abonnement liep. ik ben in november verhuisd en heb pas vanaf 24 januari gebruik kunnen maken van mijn internet. Dit omdat de glasvezel aansluiting ook nog eens kapot was achtergelaten door de vorige bewoner. vanaf oktober meerdere malen contact gehad met Odido waar iedereen mij iets anders verteld, en mij niet voorziet van de juiste service. omdat mij telkens foutieve informatie is doorgegeven kreeg ik hiervoor een compensatie van 20 euro. ook word er niks vastgelegd na de meeste telefoongesprekken die ik met jullie gevoerd heb, wat er voor zorgt dat dit gehele proces alleen nog maar langer duurt. ik als consument zou er niet de dupe van moeten zijn dat er ongeschoolde medewerkers bij de klantenservice werken.. Ik heb vanaf 28 november tot 24 januari zonder internet gezeten en hiervoor bieden jullie mij een compensatie aan van 63,71 euro. tot mijn grote ongenoegen moest ik zelfs nog een bewijs van verhuizing aanleveren. ik word al niet geholpen door jullie en word dan voor mijn gevoel ook nog niet eens geloofd door jullie. sinds jullie gefuseerd zijn tot Odido is er vanuit jullie 0 service te bekennen en dat vind ik als trouwe klant heel erg jammer.. de openstaande factuur van 67.50,voor de maand december bedraagt dus al meer dan de geboden compensatie. Ik probeer telefonisch met jullie contact op te nemen, en wederom is er niemand die mij de juiste service biedt. ik heb meerdere malen gevraagd om contact met de financiële afdeling maar er word mij dan aangegeven dat deze afdeling niet telefonisch benaderd kan worden. mijn factuur dient binnen 14 dagen betaald te worden, maar ik betaal natuurlijk niet voor diensten waar ik geen gebruik van gemaakt heb. ik als contractant heb contractuele verplichtingen, maar ook jullie als leverancier van mijn diensten hebben deze verplichting. jullie hebben in deze verplichting verzaakt en behandelen mij als consument niet prettig. ook mijn juridisch adviseur vind dat jullie verzaken in jullie plichten en de afhandeling onnodig moeizaam maken. mocht ik wederom niet geholpen worden dan stap ik over naar KPN en zal ik deze klacht ook melden bij Kassa / Radar. Dit is namelijk geen klantenservice. Zelfs de medewerker van KPN netwerkbeheer geeft dit aan. uitermate teleurstellend!
Boete onterecht, factuur meermaals te hoog ik ben al sinds 2015 klant maar word niet geholpen
Ik stuur hier een bericht omdat de chatbot mij niet kan helpen, de medewerkers te druk zijn en ik telefonisch gisteren toch niet afdoende geholpen ben. Ik ben echt al jaren klant van mobiel en sinds 2022 ook van tv en internet. Nu vind ik dat ik niet de goedkoopste pakketten afneem en heb nog nooit geklaagd tot ik in november gevraagd heb wat er kon gebeuren aan het slechte WiFi bereik binnenshuis. Toen bleek dat al die tijd 2h/5g stond uitgeschakeld en conflict gaf. Op dat moment is mijn situatie thuis doorlopen en is er door odido besloten een nieuw modem op te sturen en mijn tv box in mindering te brengen omdat ik tv kijk via de app. Ik moest toen de oude spullen terug sturen en kreeg zelfs nog de tip, houd het bonnetje bij je tot je een mailtje hebt gekregen dat alles is aangekomen. Zo gezegd zo gedaan, beide spullen in een doos naar dhl en opgestuurd. Welliswaar na een herinneringsmail dat geef ik toe. Maar wanneer de bevestiging kwam gedacht dat het afgewerkt was. Toen kwam de factuur van december en die was zonder reden opeens veel hoger. Er waren herhaaldelijk kosten onder de noemer TV berekend waar de bewuste medewerker ook niets van snapte maar mij verzekerde dat het de volgende maand verrekend zou worden. Dus betaald. Nou niet dus, mijn volgende factuur weer als normaal. Nu aangekomen bij de factuur van Februari krijg ik opeens een boete terwijl ik deze niet verdien, en er jullie (niet persoonlijk) mij nog geld schuldig zijn. Gisteren heb ik hier over gebeld en werd mij verteld dat er naar gekeken gaat worden. Hier was ik op dat moment tevreden mee, maar toen ik vanochtend wakker werd niet meer. Ik ben eerlijk gezegd niet van plan 131 euro te betalen wanneer het normaal 43 is een bedrag wat al erg hoog is voor het gebruik van 1 tv app en wifi op de begane grond en eerste etage wat goed is. Maar belabberd op de tweede. Ik heb de indruk dat ik geen voordeel heb van mijn glasvezel aansluiting. Vandaar dat ik mij afvraag of iemand met een hogere functie kan kijken naar deze kwestie, mijn boete teruggedraaid kan worden en de aankomende factuur aangepast. Met de gedachte dat wanneer een trouwe klant zo ontmoedigd wordt het beter is om uit elkaar te gaan. Sinds 6 januari 2015 ben ik al klant en hebben jullie al 4727,60 euro aan mij verdient. Ik had gewoon wat meer service verwacht van een bedrijf dat adverteert met dat ze alles menselijker gaan maken. Groetjes, Koen Gijsbers

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen