Hi @chriswaalberg, dank voor dit topic! Bedoel je dat je een verschil merkt tussen de stream van de Mediabox en de Odido TV app? Hier kan inderdaad een aantal tiental verschil seconden in zitten, dit heeft te maken met de stream die wij gebruiken per platform. Het moet echter geen minuten zijn. Is dit bij jou wel het geval?
Hoi @Cheyenne van Odido. Ik heb nog geen TV van Odido. Ik werk aan de app van een populair TV-programma en daarbij is het belangrijk dat ik het programma kan kijken met zo min mogelijk latency. Kun je mij vertellen wat de latency is ten opzichte van analoge TV voor zowel kijken met mediabox als met de smart TV app?
Hi @chriswaalberg, ik weet niet of je hier helemaal goed zit voor deze vraag maar ik ga navraag doen binnen het TV team. Als ik meer weet, dan hoor je van mij. Bedankt voor je geduld!
Update: in vergelijking met analoge TV, dus bijvoorbeeld COAX, is het verschil rond de 10-15 seconden. Het verschil tussen de Mediabox en de TV app zou bijna niet op te merken moeten zijn.