Skip to main content

Beste lezer. 
 

Ik vraag mij af of ik nog gebruik kan maken van mijn 15 dagen bedenktijd? 
Ik heb eind november internet + tv afgesloten bij Odido. Ik ben midden in een verhuizing. 
Ik heb op 20 november alles ingevuld en besteld op de site. Zo’n 5 dagen later werd het pakket geleverd en kreeg ik mail van Guidion voor de installatie. Naar meerdere tijdvakken aangegeven te hebben kreeg ik geen gehoor. Hierop heb ik eerst even gewachten en later contact opgenomen. Ze zeiden aan de telefoon dat er voor 8 december een monteur kon komen. Via whatsapp contact zeiden ze dat dit niet mogelijk was en werd het 12 december. Ik hoorde maar niks dus heb gisteren, 10 december nogmaals gebeld, toen kreeg ik ineens te horen dat er wel een monteur in de buurt was die langs kan komen. Top natuurlijk. Hij de boel geïnstalleerd en geactiveerd en zei dat alles goed werkte. Ik had wifi en de tv werkte. Die avond was ik bezig met op de eerste verdieping mn gaming setup aan te sluiten en merkte ik dat ik heeel slecht internet heb daar. Tot geen internet op de kamer ernaast. Dit is zo’n 5-6 meter van de modem in de meterkast. Het internet is sindsdien kort gezegd slecht. Ik haal beneden bij de modem 300-500 mbs terwijl ik 1gbs heb afgesloten. Op de 1e verdieping haal ik max 100 mbs en op mn slaapkamer heb ik geen eens bereik. Ik ben er erg ontevreden mee en zou mij willen beroepen op de bedenktijd. In principe heb ik pas sinds gisteren gebruik kunnen maken van de diensten van odido. Lijkt mij dat ik dan nog in mn bedenktijd zit. 

Hi ​@jesper99, wat jammer dat je verbinding niet in orde is! Ik kan het heel simpel houden: je zit zeker nog in de 14 dagen bedenktijd. Deze is gestart op 10-12-2024. Ik kan je abonnement dus opzeggen, maar het liefst sleutel ik nog aan je verbinding. Weet trouwens dat we de 1Gbps wel alleen bekabeld garanderen. Meet je inderdaad bekabeld een te lage snelheid, dan zou ik dat graag willen onderzoeken. Je kunt nog opzeggen tot en met 24-12-2024. Dit is de laatste dag dat je de opzegging kunt doorgeven. Laat het mij weten!


Hi Chayenne. Bedankt voor je antwoord. Ondertussen heb ik een monteur langs gehad maar die kon niks voor mij betekenen. Het was allemaal in orde. Enige optie was mn modem verplaatsen. Wat ik snap. Nu heb ik er nu ook nog een problemen met mn tv bij gekregen. Het tv kastje kan vaak geen verbinding maken met het internet? Ook als ik het netwerk vergeet en opnieuw verbind. Kan ik vaak niet eens verbinden omdat hij dan ineens vind dat het perfect ingevoerde wachtwoord verkeerd is. Deze zit op 1,5 m afstand. Er zit 1 muur tussen. Hoe gaat die opzegging in zn werking?? Ik hoor het graag. 


Ik zou namelijk graag opzeggen.

met vriendelijke groet,

 

Jesper


Hoi ​@jesper99, dit kan ik direct voor je in gang zetten! Houd er wel rekening mee dat Internet + TV per direct wordt opgezegd. Laat je me weten of je dit zou willen? Als ik je van gedachte kan veranderen, hoor ik het ook graag! Groetjes, Ishana


Hoi! Ja ik zou dat graag in werking zetten. Per wanneer kan dat? Wat moet ik doen. Ik hoor het graag. Dankjewel :)


Hi ​@jesper99, dit kan per direct! Zodra ik het abonnement voor je stopzet wordt gelijk de verbinding verbroken, vandaar dat ik dit graag met je dubbelcheck. Kan ik het abonnement per direct voor je stopzetten? 


Reageer