vanaf juli telefonisch geprobeerd Internet, TV abonnement te verlengen met korting. Er werden ook verkeerde niet te herlijden facturen verstuurd.
Helaas kon de korting pas worden verstrekt na beeidiging oude abonnement.
Odido heeft abonnement beeidigd. Helaas was ik nu alle gegevens kwijt geen internet en TV( opnames) en moest mij weer geheel opnieuw aanmelden. Na telefonisch contact (3x1 uur ) in aug kon Odido de oude gevens terug zetten Gelukkig Maar nog steeds geen verlenging Er wordt teruggebeld door Odido Helaas geen terugbelactie vanuit Odido en geen facturen Zelf maar gebeld eind september en oktober. Omzetting naar aanbieding zou volgen en factuur Helaas pas in december een factuur voor okt nov dec met het verkeerde volle pond maand tarief. Abonnement ook nog steeds niet aangepast Vandaag gebeld Zou toch verkeerde factuur moeten betalen (nee natuurlijk niet) en werd naar de afdeling abonnement doorverbonden Zij konden geen nieuw abonnent met juiste korting vastleggen. Oplossing Er wordt teruggebeld (klinkt bekend?) Na 45 min telefonisch contact nog steeds geen aangepast abonnement en juiste factuur sinds juli 2024.
Waar is mijn fijne Odido winkel gebleven met fijne medewerkers die ter plaatse meteen kunnen oplossen.