Skip to main content

vanaf juli telefonisch geprobeerd Internet, TV abonnement te verlengen met korting. Er werden ook verkeerde niet te herlijden facturen verstuurd.

Helaas kon de korting pas worden verstrekt na beeidiging oude abonnement.

Odido heeft abonnement beeidigd. Helaas was ik nu alle gegevens kwijt geen internet en TV( opnames) en moest mij weer geheel opnieuw aanmelden🤔. Na telefonisch contact (3x1 uur ) in aug kon Odido de oude gevens terug zetten Gelukkig Maar nog steeds geen verlenging Er wordt teruggebeld door Odido Helaas geen terugbelactie vanuit Odido en geen facturen Zelf maar gebeld eind september en oktober. Omzetting naar aanbieding zou volgen en factuur Helaas pas in december een factuur voor okt nov dec met het verkeerde volle pond maand tarief. Abonnement ook nog steeds niet aangepast Vandaag gebeld Zou toch verkeerde factuur moeten betalen (nee natuurlijk niet) en werd naar de afdeling abonnement doorverbonden Zij konden geen nieuw abonnent met juiste korting vastleggen. Oplossing Er wordt teruggebeld (klinkt bekend?) Na 45 min telefonisch contact nog steeds geen aangepast abonnement en juiste factuur sinds juli 2024.🙁

Waar is mijn fijne Odido winkel 😘gebleven met fijne medewerkers die ter plaatse meteen kunnen oplossen.😔

Welkom op onze community! ​@lvloon 

Allereerst mijn excuses voor deze situatie. Ik kan mij voorstellen dat je dit graag opgelost ziet. Ik help je dan ook graag verder om je abonnement te verlengen! 

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de verlenging nooit is doorgevoerd. Hierdoor is de korting ook niet ingegaan.

Op de een of andere manier is ook de facturatie vanaf augustus gestopt. De rekening die je nu hebt ontvangen, zijn de abonnementskosten van oktober, november en december. Ik snap goed dat dit een flink bedrag is, gelukkig scheelt het dat de maanden augustus en september niet meer worden gefactureerd. 

Het liefst zet ik de verlenging meteen zelf voor je in het systeem. Echter kan ik hier zelf niet bij. Ik adviseer je daarom om telefonisch contact op te nemen met mijn collega's van de Sales afdeling. Zij zijn te bereiken op 0800-0092. Ik weet zeker dat zij een mooie deal voor je hebben en dat je alsnog kan genieten van een mooie korting! 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik ergens anders bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 😊

Dag Teresa

na bellen met Odido heeft je collega Dennis er een abonnement in gezet die het dichtst in de buurt komt van het eerder gedane voorstel in juli.

Ik ga hiermee toch akkoord.  Dus Dennis heeft wat mij betreft de kerst 🎅🏻bonus Odido verdiend.

Mijn advies voor odido voor de toekomst is om klanten:

a. bij verlenging het mogelijk te maken om vragen en afspraken schriftelijk (bijv. per mail) te stellen. Zo blijven de resultaten uit contactmomenten inzichtelijk voor de klant als odido medewerker. Bespaart tijd en geld. Nu is alle informatie uit eerdere contactmomenten verloren en begin je bij elk contact weer overnieuw.

1. Geef vaste klanten bij verlenging min. dezelfde korting als nieuwe klanten om weglopen te voorkomen. Dit voorkomt opzeggingen of opzeggen abonnement en weer opnieuw een geheel nieuw abonnemnet afsluiten

Fijne dagen.

Hi ​@lvloon, wat goed om te lezen! Ik ga ervoor zorgen dat Dennis dit te lezen krijgt, dat is altijd leuk. Ik dank je ook voor het meedenken, dat waarderen wij!

Reageer