Skip to main content
10000 Topics
2 verschillende bedrijven?
Ik ben al jaren klant van Odido, toen nog t-mobile en nooit problemen gehad. Nu ben ik op 23 juli verhuist en heb ik sindsdien een vreselijke mobiele verbinding. Ik dacht ik ga naar de Odido winkel om na te vragen wat mijn opties hierin zijn. Dus ben ik op 23 augustus langs geweest. Ze gaven mij daar aan dat ik niet geholpen kon worden en maar de klantenservice moest bellen, erg vervelend maar dat heb ik dus toch gedaan. Ik werd 26 augustus teruggebeld met de mededeling dat inderdaad mijn mobiel internet slecht ontvangst heeft op deze locatie en ik daarom mijn mobiele abonnement mag ontbinden als ik dit wil. Super fijn dacht ik, dat dit mogelijk is. Toen vroeg ik of ik ook samen mijn nieuwe Odido thuis abonnement mocht ontbinden aangezien ik die pas sinds 1 augustus heb vanwege mijn verhuizing (toen was mijn keuze voor Odido thuis logisch gezien ik al klant ben en de combikortingen die je daarmee op beide ontvangt.) Zodat ik de mogelijkheid heb om zowel met mobiel als internet thuis naar KPN te gaan. (Die dekt mijn nieuwe locatie immers wel volledig) De dame in kwestie gaf aan aangezien het nog steeds dezelfde maand betreft, dat dit wel tot de mogelijkheden behoort en ze deze vraag naar aanleiding van mijn situatie goed begreep. Maar toen kwam de grote maar, dit moest ik wel effe zelf regelen want we zijn niet dezelfde bedrijven kreeg ik te horen. Ik zei pardon?! Ze vertelde me dat ze me doorverbond met een collega van de Thuis afdeling. Echter weigerde deze collega om het Thuis abonnement te ontbinden omdat een probleem met je mobiele abonnement geen reden is om Thuis te ontbinden was het antwoord. Nu snap ik tot zekere hoogte best wel deze redenering, maar ik vind het zo ontzettend flauw van jullie. “Ja, had je maar 7 dagen eerder moeten bellen dan had het wel gekund!” Zei die nog tegen me. Pffff… wat een meedenken en service zeg, ik heb gewoon nog in dezelfde maand contact opgenomen met jullie, en sorry dat ik niet enkele dagen eerder had gebeld, want ik zat sinds eind juli midden in een verhuizing! Al met al, voel ik me gewoon erg genaaid. Want hoezo krijg ik te maken met 2 verschillende bedrijven? Ik ben toch klant van Odido??! Hierdoor ontbreekt elke vorm van begrip en menselijkheid. Ik vind dit zo ontzettend vreemd allemaal. Maar blijkbaar werken deze bedrijven volledig langs elkaar heen, is dit nu wat de nieuwe slogan van Odido omvat?? “Zo kan het ook, menselijker?!” Nou ik vind hier persoonlijk niks menselijks aan, laat staan dat ze samen met je meedenken…
geen mobiel netwerk VS
Goedemiddag, op dit moment verblijf ik in de VS en ik heb twee problemen: ik heb geen mobiel netwerk meer van Odido en ik kan niet meer inloggen/wachtwoord resetten van mijn account. Ik schrijf dit bericht door middel van een wifi verbinding in de lobby. wat ik zelf al geprobeerd heb wat betreft netwerkverbinding, maar niet heeft gewerkt: Netwerkinstellingen gereset; dataroaming staat aan. Blokkades gecheckt; zijn er niet. 3G geprobeerd ipv 4G; Mobiel netwerk uitgezet en naar andere netwerken laten zoeken. Op alle getoonde netwerken krijg ik geen netwerk. Buitenlandbundel aangevraagd, maar dit werkt blijkbaar niet. tweede probleem: Ik wilde via de wifi-verbinding inloggen in het Odido-account om te kijken wat ik zelf nog kon doen, maar ik kan dus niet inloggen. wachtwoord gereset, maar ik ontvang geen mail met een code of iets dergelijks. De mail staat ook niet in mijn​​ Spam. klantenservice: Vervolgens heb ik via beeldbellen (whatsapp) mijn zus in NL gebeld. Zij belde vervolgens de klantenservice van Odido. De beide toestellen hield mijn zus naast elkaar zodat ik zelf met de medewerker kon spreken. Erg omslachtig, maar je moet wat. het eerste wat ik hoorde was dat ik een ander abonnement moest aanschaffen anders kon hij mij niet helpen. Dit abonnement moest dan voor minimaal twee jaar (???) vervolgens vroeg ik naar de technische dienst: “U kunt deze niet bellen. Ik maak een Case aan en zij nemen dan contact met u op.” (Hoe dan?! Want er is geen netwerk/heb geen bereik) Ik heb alles aangegeven wat ik al had gedaan en toen kreeg ik als antwoord: ”We doen een interne netwerkreset. U moet de telefoon vijf minuten uitzetten en dan weer opstarten. Hierna kunt u terugbellen” en “ik zal uw account verwijderen en dan kunt u een nieuwe aanmaken.” Hoe kan bovenstaande uitgevoerd worden als ik geen netwerk heb en alleen nu via whatsapp mijn zus kan bellen? De medewerker zei alleen maar: “U wilt zelf geen nieuwe abonnement afsluiten dus kan ik verder niets voor u doen.” Na het verbreken van de verbinding heb ik een kwartier mijn toestel uit gehad. Opnieuw geen netwerk (alleen sos beschikbaar) Dit bericht in de community plaatsen is mijn laatste strohalm. Is er iemand die mij kan helpen?

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen