Ik probeer naar de vaste telefoon bellen, maar krijg melding Gebruiker in gesprek. Het klopt niet, de telefoon wordt niet gebruikt. Ik zit er naast de toestel. Ook kan ik van de vaste telefoon niet bellen. Er is geen verbinding. Op de modem knippert telefoonicoontje.
Wat is er aan de hand?
Beste antwoord door eric
Het gaat erom dat door alle prive informatie een moderator de identiteit van de klant kan vaststellen. Alleen dan mogen ze meer doen dan algemene informatie geven. Je kan natuurlijk ook bellen voor directe klantenservice met 0800-0092 . Dan stellen ze ook persoonlijke controlevragen.
Test ook eens met een andere telefoonkabel of probeer de PHONE2 poort eens, anders vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.
Dank voor je betrokkenheid en adviezen. Vooral in deze tijd. Ik heb alle mogelijke testen uitgevoerd alvorens hier gaan posten. Moderator krijgt een bericht als er een nieuwe topic wordt geopend ongeacht welke velden zijn wel/niet ingevuld.
Het gaat erom dat door alle prive informatie een moderator de identiteit van de klant kan vaststellen. Alleen dan mogen ze meer doen dan algemene informatie geven. Je kan natuurlijk ook bellen voor directe klantenservice met 0800-0092 . Dan stellen ze ook persoonlijke controlevragen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.