Skip to main content
Beantwoord

vast bellen lukt niet

• July 29, 2025
  • 7 reacties
  • 55 Bekeken

Hallo,

Ik probeer naar de vaste telefoon bellen, maar krijg melding Gebruiker in gesprek. Het klopt niet, de telefoon wordt niet gebruikt. Ik zit er naast de toestel. Ook kan ik van de vaste telefoon niet bellen. Er is geen verbinding. Op de modem knippert telefoonicoontje.

Wat is er aan de hand?

Beste antwoord door eric

Het gaat erom dat door alle prive informatie een moderator de identiteit van de klant kan vaststellen.  Alleen dan mogen ze meer doen dan algemene informatie geven. Je kan natuurlijk ook bellen voor directe klantenservice met 0800-0092 . Dan stellen ze ook persoonlijke controlevragen. 

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • July 29, 2025

Hallo ​@OlgaSt 

Zit de telefoonkabel in PHONE1?

Kan je de telefoon ook eens verwijderen van het stroom en weer aansluiten?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • July 29, 2025

yep, in PHONE1 en heb al van het stroom gehaald. Is niet geholpen.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • July 29, 2025

@OlgaSt 

Kan je een andere telefoon testen?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • July 29, 2025

ook gedaan.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • July 29, 2025

@OlgaSt 

Test ook eens met een andere telefoonkabel of probeer de PHONE2 poort eens, anders vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • July 29, 2025

Dank voor je betrokkenheid en adviezen. Vooral in deze tijd.
Ik heb alle mogelijke testen uitgevoerd alvorens hier gaan posten. Moderator krijgt een bericht als er een nieuwe topic wordt geopend ongeacht welke velden zijn wel/niet ingevuld.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • July 30, 2025

Het gaat erom dat door alle prive informatie een moderator de identiteit van de klant kan vaststellen.  Alleen dan mogen ze meer doen dan algemene informatie geven. Je kan natuurlijk ook bellen voor directe klantenservice met 0800-0092 . Dan stellen ze ook persoonlijke controlevragen.