“Alles in de war” bij jullie na overstap vanuit KPN
Hi Odido, er moet even wat van mijn hart. Wij gaan verhuizen, laatste week van september. Ik was al voortvarend een goedkoper internetabonnement voor onze nieuwe woning te regelen. Jullie gaven aan, telefonisch dat het ook slim is gelijk te profiteren van jullie aanbieding door ook op ons huidige adres gelijk internet van jullie af te nemen. ”dit is zo gedaan” aldus jullie… in de aanvraag ging het al niet helemaal lekker, jullie hebben mijn eerdere bestelling daarom maar geannuleerd en vervolgens een nieuwe aanvraag in het systeem gezet. Aldus, 10 mails verder. Prima, niks aan het handje verder. Er kwam een paar dagen later een monteur van Guideon. Deze man wist van geen toeters of blazen. We hadden alleen van jullie een modem ontvangen als installatiepakket. De monteur klaagde steen en been dat het pakket “alweer” niet volledig was. Hij toverde zowaar een HUAWEI opt kastje uit zijn wagen, maar na installatie helaas geen internet. Meneer wist het niet meer, is naar huis gegaan met de boodschap “ bel Odido maar op en regel het zelf maar”. Oja, het was vrijdag en dus hele weekend geen internet. Dinsdag kwam er een KPN monteur langs, deze gaf aan dat de onderaannemers van Odido geen idee hebben wat ze doen en dat hij het OPT kastje van KPN gewoon had moet laten zitten en heeft de Huawei weer ontkoppeld. Kortom, het installatiepakket was wel compleet. Meneer ging weg, we hadden weer internet!! Levend met het idee dat we dus internet afnamen van Odido. word ik serieus vanmiddag gebeld: “ meneer, Odido hier. We zien dat u gaat verhuizen in september, het lijkt ons daarom handig dat u het installatiepakket weer retour stuurt” ik gaf dus aan dat de monteur al langs was geweest en we gewoon internet hebben van jullie. Ik dacht “jullie hebben de administratie ook niet op orde” & het volgende is geen grap, word ik 19:57 gebeld. Jullie willen het serienummer van de OPT kast weten, want jullie administratie is onvolledig, want tja ik had dus gezegd dat ik al internet van jullie afnam. Ik geef het nummer door, 2 minuten later… geen internet meer. Ik wil gelijk bellen, helaas 20:01 en jullie zijn onbereikbaar. Wat een frustratie, met thuiswerken en alles zit ik hier nu weer mee. Ik dacht even snel over te stappen, maar dit loopt voor geen meter. Ik ontvang 10 minuten later mails van KPN “ uw abonnement is opgezegd en we hebben je afgesloten van het internet”. Dus ik bedenk me ineens “ ik zat dus al die tijd nog gewoon bij KPN!?” Nou je snapt het wel, ik ben het spoor bijster. En ik ben bang als ik morgen bel, dat ik 4 keer het verhaal moet doen, en ik snap het nu al niet meer. Met de vriendelijke vraag: ik wil weer werkend internet en maakt me niet uit hoe en waar het aan ligt. Maar ik wil een werkend Odido internetaansluiting. Mocht het niet opgelost worden, dan ontbind ik met alle liefde het contract, want dit wordt inmiddels de 4e dag zonder internet, na dus al eerder 3 dagen afgesloten te zijn.