Skip to main content
  • 4,797 Topics
  • 30,516 Reacties
4797 Topics
Slechte ervaring met Odido én Guidion
Het is erg jammer, ben al behoorlijk wat jaar klant bij T-mobile/Odido en nooit echt problemen gehad. Helaas wanneer je gaat verhuizen en er wel problemen zijn geeft men niet thuis.. Dit komt naar voren in de vorm van veel loze beloftes en voornamelijk afschuiven van de problemen. Sinds 31 januari al bezig om internet en tv aangesloten te krijgen. Bij een eerste poging bleek er een aansluitpunt te ontbreken. Logisch dat men dan niks kan installeren. Het werd door de monteur doorgegeven (inclusief foto's) en er zou contact worden opgenomen. En inderdaad diezelfde middag nog een bericht dat er binnen 5 werkdagen contact zou worden opgenomen. Na die 5 werkdagen ben ik dit zelf maar gaan doen want er was een complete radiostilte. Toen bleek dat men zat te wachten op foto's van waar de draad de woning binnen komt. Dit had de monteur op 31 januari al vastgelegd. En ik moest Delta maar bellen om de status op te vragen… Delta kon op dat moment niet helpen, omdat ze niks konden vinden en ja vervolgens geen contact meer krijgen met Odido. In de weken daarna heb ik zeker 10 keer minstens een half uur aan de lijn gehangen met verschillende personen. De ene behulpzamer dan de andere. Er zijn er uiteindelijk 2 geweest die hun afspraken na kwamen. De overige contacten werd het probleem weggewuifd of afgeschoven. Nu na lange tijd dan eindelijk de juiste aansluiting in huis en dan begint Guidion. Een afspraak gemaakt voor 26 maart tussen 16.00 uur en 20.00 uur. Ik krijg eerst nog een update dat dit tussen 17.20 uur en 19.20 uur word, om vervolgens om 15.10 uur een bericht te krijgen dat de monteur niet kan komen... Vervolgens via de toegestuurde link direct een nieuwe afspraak ingepland voor zaterdag 29 maart, welke ook bevestigd werd. Krijg ik vervolgens een dag later een nieuwe mail dat een afspraak bevestigd word op 1 april tussen 08.00 en 12.00 ?!?! Vervolgens neem ik contact op met Guidion en leg ik de situatie uit. Een dame aan de andere kant van de lijn vind het ook vreemd en gaat navraag doen en zet mij in de wacht. Vervolgens word na 10 minuten wachten de hoorn erop gedonderd… Vervolgens nog een keer bellen om van een ongeïnteresseerde vrouw te horen te krijgen dat de monteur die zaterdag niet kan en de afspraak is verplaatst. Ofwel je maakt afspraken op dagen dat je weet dat je thuis bent. Die worden zonder verdere communicatie afgezegd en zonder verder overleg word er maar een random afspraak ingegooid. Ronduit schandalige manier van omgang met je klanten..
Op klachten formulier word niet gereageerd.
Beste Odido medewerker, Ik zit vast aan een thuis abonnement waarom ik niet heb gevraagd, en nooit toestemming voor heb gegeven. Dit door onbekwame medewerker van Odido. Hieronder mijn verhaal wat ik via het klachtenformulier heb ingezonden(twee keer) en tot op heden nul reactie op heb gehad. Beste, 27 Februari onderstaande klacht gestuurd naar Odido via deze weg. Ik betreur het zeer dat er niet word gereageerd. Er zijn mij diverse malen valse beloftes gedaan, en zit nu vast aan iets waarom ik niet heb gevraagd en dit nooit heb bevestigd. gesprekken worden toch opgenomen bij Odido. graag zie ik spoedig een oplossing. vriendelijke groet,Angelo. Beste, Sinds eind januari ben ik al heel wat uren aan het bellen geweest met uw collega’s. Ik belde eind januari om te vragen of ik een scherpe aanbieding glasvezel kon krijgen zoals bij delta. Uw collega stelde voor een jaar contract met 10 maanden korting ipv van 6maanden. Dit ging om glasvezel instap en TV Dus 25pm 10maanden en 52,50 de laatste twee maanden. dit is inclusief klantvoordeel vanwege twee mobiele abo's Hij zegt denk erover na en ik bel je volgende week terug, maar dat heeft hij niet gedaan. 14 dagen later zelf gebeld, verhaal uitgelegd, en de persoon toen(Joey) zij toen ik ga die zelfde aanbieding voor je regelen. Als ik overigens met Odido bel zit ik altijd achter de pc en hou mijn Odido in de gaten. Toen hij bezig was zag ik in mijn Odido dingen veranderen, maar niet wat hij beloofde.. hij gaf aan de kortingen staan er voor 1800 uur vanavond in, zo niet dan bel ik je terug.. ik blijf dit monitoren zegt hij.. Ben dus nooit terug gebeld zoals de eerste keer, en heb zelf moeten bellen om de boel te annuleren. Toen ik belde om te annuleren, kreeg ik een aardige gozer aan de lijn(Ati), die van zijn meerdere een code had gekregen om de eerst beloofde aanbieding ook te kunnen regelen. Maar dit lukte niet omdat de huidige bestelling op annuleren stond. Bel volgende week terug zegt hij, dan is je huidige annulering voorbij, dan kan het wel geregeld worden. Dus afgelopen Dinsdag terug gebeld met (Ben). Het verhaal uitgelegd wat mij is beloofd, en hij kon dit regelen. Na een tijdje in de wacht gezeten te hebben komt hij terug en zegt, ik heb een nog veel mooiere aanbieding. Nou zegt het maar zeg ik.. Hij deed het voorstel eerste 4 maanden glasvezel instap met tv voor 10pm, de volgende twee maanden voor 20pm, en de rest van het contact 30pm. Nou dit is wel heel erg mooi zeg ik, regel het maar. Heb daarna zeker nog een ander half uur in de wacht gestaan en hij kwam af en toe terug. Op een gegeven moment was er geen internet meer thuis, en hij gaf aan ja er is een grote fout gemaakt hier, ze hebben ze huidige verbinden volledig opgezegd. Weer in de wacht, toen bleek dat hij het had kunnen terug draaien maar ik zou nu een ander klantnummer krijgen?? Het was in ieder geval allemaal erg verwarrend, in mijn Odido zou eerst wat anders komen te staan, maar dit zou ook weer veranderen zij hij. Ook hij zou mij terug bellen wat niet is gebeurt. Nu blijkt achteraf dat hij gewoon mijn huidige DSL abonnent heeft verlengd voor een jaar incl tv. En hier heb ik niet om gevraagd en dit is ook niet afgesproken. Waarom zou ik mijn DSL verlengen terwijl ik glasvezel wil.Vandaag weer minstens een uur tot anderhalf aan de lijn gezeten.. meerdere afdelingen gesproken, maar ik zit er nu aan vast zeggen ze en dit is niet meer terug te draaien. Mooie boel is dat, ik voel me op zijn zachtst gezegd opgelicht. Graag zou ik zien dat de boel word terug gedraaid, en ik weet dat dit technisch ook gewoon mogelijk is binnen Odido. Heb bij Phonehouse Amersfoort gewerkt, en weet uit die tijd dat alles mogelijk was bij T-Mobile.En bij Odido zou het allemaal het zelfde zijn gebleven word door Odido zelf beweerd. Dus aub gewoon terug naar de oude situatie DSL, of anders de beloofde Glasvezel aanbieding 10 maanden voor 25,- en de laatste twee voor 52,50 Ik verneem het graag,

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen