Skip to main content
Vraag

Komt dit nog goed?

• June 11, 2026
  • 47 reacties
  • 535 Bekeken

Toon eerste reactie

47 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • July 4, 2026

@Fleurig 

Je betaalt wel voor het Klik&Klaar abonnement maar zoals eerder aangegeven worden de kosten achteraf voor je vergoed. Dit moet handmatig in orde worden gemaakt.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Fleurig, het is niet de bedoeling dat er zoveel onduidelijk is en je niet wordt teruggebeld. Het is lastig omdat wij volledig afhankelijk zijn van Delta. Wel heb ik via via navraag gedaan. Als ik meer weet vanuit Delta, laat ik jou dat weten!

Wat betreft de Klik&Klaar kosten regelen we dat achteraf voor je. Dit komt echt goed! Je hebt in juni nog een rekening voor je vaste abonnement gekregen, maar dat betrof je oude adres tot 24 juni. Je hebt dus niet voor een volledige maand betaald. De facturatie voor je nieuwe adres is nog niet gestart. Deze gaat pas in zodra het modem online is!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Fleurig, we hebben opnieuw bij Delta aan de spoedrem getrokken. Zij hebben dit weer uitgezet want er lijkt inderdaad sprake van een technische belemmering. Je moet hier via Delta of de aannemer snel meer over horen. Hou je mij op de hoogte wanneer je deze week weer gebeld wordt? Bedankt!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 9, 2026

Hi ​@Fleurig, we hebben opnieuw bij Delta aan de spoedrem getrokken. Zij hebben dit weer uitgezet want er lijkt inderdaad sprake van een technische belemmering. Je moet hier via Delta of de aannemer snel meer over horen. Hou je mij op de hoogte wanneer je deze week weer gebeld wordt? Bedankt!

@Cheyenne van Odido  nog steeds niks gehoord.. ik word er wanhopig van.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Internet + TV
  • July 10, 2026

Hi ​@Fleurig, ik wil ook niets liever dan dat dit zo snel mogelijk voor je opgelost wordt! We zitten Delta dan ook zeker achter de broek. Op dit moment hebben we geen nieuwe update van ze mogen ontvangen. Zodra we hier meer informatie over hebben, laten we dit meteen aan je weten! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 12, 2026

Hi ​@Fleurig, ik wil ook niets liever dan dat dit zo snel mogelijk voor je opgelost wordt! We zitten Delta dan ook zeker achter de broek. Op dit moment hebben we geen nieuwe update van ze mogen ontvangen. Zodra we hier meer informatie over hebben, laten we dit meteen aan je weten! 

@Nora van Odido ​@Cheyenne van Odido kunnen we de "koop" niet gewoon ontbinden? Ik heb 2 maanden geleden de verhuizing al doorgegeven. 2 maanden!!! En er wordt steeds gezegd spoed dit,  we zitten er achter aan dat maar er gebeurt niks.  2 weken geleden werd ik gebeld door een aannemer dat er 10 juli iemand zou komen voor de glasvezel. Ik heb toen gezegd dat ik dat absurd vond en hij zou een onder aannemer gaan bellen en mij terug bellen. Dat is niet gebeurd en er is op 10 juli dus ook niks aan mijn glasvezel gebeurd.... Ik ben 67 jaar oud en moe van mijn kankerbehandeling maar nog het meest moe van dit.  Help me alsjeblieft. Of stuur contact gegevens van Delta zodat mijn dochter contact met hen kan opnemen. Nu word steeds door delta gezegd dat zij niks kunnen doen omdat het via jullie gaat 

Ontbind het alsjeblieft, dan kan ik naar een andere aanbieder die er wel vaart achter zet....

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Fleurig, een collega van mij is nu met de aannemer bezig. Als hier morgen niks uitkomt, ga ik overleggen je abonnement kosteloos op te zeggen. Ik ben al de hele dag voor je bezig en wij wachten nu op de aannemer. Ik geef het tot morgen - ik kom dus bij je terug!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 15, 2026

Hi ​@Fleurig, een collega van mij is nu met de aannemer bezig. Als hier morgen niks uitkomt, ga ik overleggen je abonnement kosteloos op te zeggen. Ik ben al de hele dag voor je bezig en wij wachten nu op de aannemer. Ik geef het tot morgen - ik kom dus bij je terug!

Ik begrijp ook niet waarom alles zo lang duurt. Wat is nu precies het probleem? Komt het omdat er een toevoeging op het huisnummer zit? Ik wil ook gewoon weten wat het exacte probleem is... We zijn 2 maanden verder...

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Fleurig, het probleem is nu vooral dat zelfs wij geen contact of duidelijkheid krijgen van de aannemer. Dat is ontzettend zuur en zijn wij als provider ook totaal niet tevreden mee. Ik heb het nu 2 dagen geprobeerd via een collega van mij die in direct contact staat met Delta, maar zonder succes. Dit spijt mij echt. Ik wil je daarom inderdaad een kosteloze opzegging aanbieden, als je dat zou willen. Laat je mij het weten? Nogmaals mijn oprechte excuses voor deze situatie.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 15, 2026

Hi ​@Fleurig, het probleem is nu vooral dat zelfs wij geen contact of duidelijkheid krijgen van de aannemer. Dat is ontzettend zuur en zijn wij als provider ook totaal niet tevreden mee. Ik heb het nu 2 dagen geprobeerd via een collega van mij die in direct contact staat met Delta, maar zonder succes. Dit spijt mij echt. Ik wil je daarom inderdaad een kosteloze opzegging aanbieden, als je dat zou willen. Laat je mij het weten? Nogmaals mijn oprechte excuses voor deze situatie

​@Cheyenne van Odido 

Ik heb vanmiddag al telefonisch contact gezocht met een collega en ik begreep van de collega dat de kosteloze opzegging al in gang is gezet. Kun jij kijken of dit  ook zo in het systeem staat? De collega had het er ook over dat ik naar het compleet vergoeden van klik en klaar ook een soort onkostenvergoeding krijg. Kun jij mij hier meer over vertellen? Door mijn ziek zijn kan ik niet alles helemaal helder opslaan in mijn hersenen. Alvast bedankt 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Fleurig, goed om dit te lezen. Inderdaad, je abonnement is opgezegd zonder kosten. Heb je wel voor Klik&Klaar een bevestiging gekregen dat deze is opgezegd? Hier twijfel ik namelijk over als ik naar je abonnement kijk. Laat het mij weten, anders regel ik deze opzegging en vergoeding alsnog!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 16, 2026

Hi ​@Fleurig, goed om dit te lezen. Inderdaad, je abonnement is opgezegd zonder kosten. Heb je wel voor Klik&Klaar een bevestiging gekregen dat deze is opgezegd? Hier twijfel ik namelijk over als ik naar je abonnement kijk. Laat het mij weten, anders regel ik deze opzegging en vergoeding alsnog!

@Cheyenne van Odido  kun je regelen dat het opzeggen van klik en klaar pas vanaf 26/7 ingaat? Ik heb nog helemaal geen bevestiging gekregen ook niet voor de opzegging... 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • July 17, 2026

Hi ​@Fleurig, ik heb de opzegging van het Klik&Klaar abonnement direct voor je in orde gemaakt. Deze wordt op 26 juli stopgezet en hier krijg je over een paar minuten ook een bevestiging van per e-mail. Ik kan nu nog geen vergoeding voor je in orde maken, omdat de periode waar de vergoeding over gaat nog in de toekomst ligt. Wil je me na 26 juli hier een bericht over sturen? Dan regel ik dit graag voor je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 25, 2026

Hi ​@Fleurig, ik heb de opzegging van het Klik&Klaar abonnement direct voor je in orde gemaakt. Deze wordt op 26 juli stopgezet en hier krijg je over een paar minuten ook een bevestiging van per e-mail. Ik kan nu nog geen vergoeding voor je in orde maken, omdat de periode waar de vergoeding over gaat nog in de toekomst ligt. Wil je me na 26 juli hier een bericht over sturen? Dan regel ik dit graag voor je! 

Hi, dit was het dan. Nadat bleek dat het bij jullie niet ging lukken en mijn abbonement kosteloos is opgezegd heb ik gelijk internet en tv bij de concurrent aangevraagd en ik kijk inmiddels moeiteloos tv dn heb prima stabiel internet. Waarom het bij jullie niet lukte is mij nog een compleet raadsel.  Klik en klaar staat inmiddels klaar om teruggestuurd te worden maar ik heb ook nog een modem en de spullen voor de installatie van tv waarvan ik nog steeds geen bericht heb ontvangen met gegevens rondom het terugsturen. Kunnen jullie dit nog even voor mij uitzoeken?

En nu het opgezegd is maak ik dus graag gebruik van de volledige vergoeding van klik en klaar.  Ondanks dat het niet heeft gewerkt wil ik jullie toch bedanken voor de moeite die jullie er in gestopt hebben. Dit hb ik ontzettend gewaardeerd.

Ik hoor het graag omtrent het terugsturen van het modem & co en de volledige vergoeding van klik en klaar.

Bedankt ​@Cheyenne van Odido ​@Demy van Odido ​@Nora van Odido 

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@Fleurig, het spijt mij om te lezen dat het niet heeft gewerkt zoals het hoort, maar laten we het wel goed met elkaar afsluiten en dit samen nog goed regelen!

Ik zie terug dat jouw Internet en TV inmiddels goed is opgezegd. Normaliter hoor je hier een e-mail van te krijgen over hoe je de apparatuur terug kunt sturen. Heb je dit nog niet gehad? Geen zorgen. Je kunt hiervoor naar een DHL-servicepunt. Als je een briefje in de doos stopt met jouw gegevens en aangeeft dat het naar Odido moet, zullen zij het kosteloos naar ons opsturen. Op het moment dat wij het binnen hebben, zullen wij het voor jou afmelden. Het afmelden hiervan kan tot 5 werkdagen duren, maar je krijgt dan bericht dat het geregeld is. Houd je e-mail dan ook goed in de gaten hiervoor!

Ik zou ook graag voor jou de Klik&Klaar willen vergoeden, maar hier komt nog een eindfactuur voor vrij. Er wordt automatisch al een deel vergoed namelijk. Zou je mij een seintje kunnen geven als je deze factuur binnen hebt? Dan zal ik de rest voor je gaan vergoeden en zorgen dat je dit bedrag dan ook terugkrijgt van ons!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 27, 2026

Hi ​@Fleurig, het spijt mij om te lezen dat het niet heeft gewerkt zoals het hoort, maar laten we het wel goed met elkaar afsluiten en dit samen nog goed regelen!

Ik zie terug dat jouw Internet en TV inmiddels goed is opgezegd. Normaliter hoor je hier een e-mail van te krijgen over hoe je de apparatuur terug kunt sturen. Heb je dit nog niet gehad? Geen zorgen. Je kunt hiervoor naar een DHL-servicepunt. Als je een briefje in de doos stopt met jouw gegevens en aangeeft dat het naar Odido moet, zullen zij het kosteloos naar ons opsturen. Op het moment dat wij het binnen hebben, zullen wij het voor jou afmelden. Het afmelden hiervan kan tot 5 werkdagen duren, maar je krijgt dan bericht dat het geregeld is. Houd je e-mail dan ook goed in de gaten hiervoor!

Ik zou ook graag voor jou de Klik&Klaar willen vergoeden, maar hier komt nog een eindfactuur voor vrij. Er wordt automatisch al een deel vergoed namelijk. Zou je mij een seintje kunnen geven als je deze factuur binnen hebt? Dan zal ik de rest voor je gaan vergoeden en zorgen dat je dit bedrag dan ook terugkrijgt van ons!

@Manouk van Odido kan ik beide dozen ook in 1 doos stoppen en de qr code van de doos van klik en klaar hiervoor gebruiken? Scheelt weer gedoe. 

Ik geef een seintje als de eindfactuur binnen is. 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • July 28, 2026

Hi ​@Fleurig, ik snap je helemaal! Dit wordt eigenlijk niet aangeraden omdat het om 2 verschillende abonnementen gaat. Wat je wel kan doen, is in de doos duidelijk een briefje stoppen met jouw adresgegevens en het klantnummer van zowel het Klik&Klaar abonnement als het normale internetabonnement. Zo kunnen wij jouw retour handmatig verwerken en weten we zeker dat we de juiste abonnementen erbij kunnen pakken. Ik wil je dan ook vragen om het verzendbewijs goed te bewaren totdat je van beide abonnementen een bevestiging hebt ontvangen dat wij jouw retour hebben verwerkt! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 30, 2026

Hi ​@Fleurig, ik snap je helemaal! Dit wordt eigenlijk niet aangeraden omdat het om 2 verschillende abonnementen gaat. Wat je wel kan doen, is in de doos duidelijk een briefje stoppen met jouw adresgegevens en het klantnummer van zowel het Klik&Klaar abonnement als het normale internetabonnement. Zo kunnen wij jouw retour handmatig verwerken en weten we zeker dat we de juiste abonnementen erbij kunnen pakken. Ik wil je dan ook vragen om het verzendbewijs goed te bewaren totdat je van beide abonnementen een bevestiging hebt ontvangen dat wij jouw retour hebben verwerkt! 

Oke helder er zitten inmiddels briefjes in de dozen. Maar ik heb dus geen qr code ontvangen voor het terugsturen van het modem en de tv apparatuur en ik kan nergens een retour adres vinden. Kan iemand mij daar mee helpen?

@Nora van Odido ​@Cheyenne van Odido ​@Demy van Odido 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 30, 2026

Oke helder, de pakketen zijn inmiddels retour richting odido

@Nora van Odido ​

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Fleurig, top! Begrijp ik het goed en is het inmiddels gelukt met de retour? Dat is erg fijn. Bewaar het verzendbewijs goed. Wij houden je per e-mail op de hoogte van de verwerking, al kan dat zeker 10 werkdagen duren. Als we alles hebben ontvangen, mailen we jou met de bevestiging. Zo weet je zeker dat het geregeld is!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 7, 2026

Hi ​@Fleurig, top! Begrijp ik het goed en is het inmiddels gelukt met de retour? Dat is erg fijn. Bewaar het verzendbewijs goed. Wij houden je per e-mail op de hoogte van de verwerking, al kan dat zeker 10 werkdagen duren. Als we alles hebben ontvangen, mailen we jou met de bevestiging. Zo weet je zeker dat het geregeld is!

@Cheyenne van Odido ik heb inmiddels een mail ontvangen dat klik en klaar in goede orde is ontvangen door jullie. Ik heb alleen nog geen mail over de gehele vergoeding hiervan. Willen jullie hier nog even naar kijken?

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • August 10, 2026

Hi ​@Fleurig, wat super om te lezen dat we het modem helemaal goed hebben ontvangen. Ik heb dan ook direct de vergoeding voor je in orde gemaakt voor het Klik&Klaar abonnement, zodat jij hier niet voor hoeft te betalen. Ik zie dat er al een automatische vergoeding is aangemaakt van € 6,10 voor de periode van 26 juli tot en met 3 augustus waarin het abonnement al stopgezet is. Ik heb nu meteen de rest van het bedrag ook voor je vergoed. Hier krijg je over een paar minuten een bevestiging van per e-mail! Dit zal binnen 4 tot 6 weken worden teruggestort op jouw rekening. Het kan zijn dat de uitbetaling in 2 delen gaat gebeuren, waardoor eerst het bedrag van € 6,10 wordt teruggestort en daarna het bedrag van € 34,90 van nu. Dan weet je in ieder geval dat de rest er snel aan gaan komen!