Hoi allemaal,
Ik ben al meer dan 8 jaar klant bij Odido (voorheen T-Mobile Thuis) voor internet en tv. Ik ben over het algemeen tevreden, maar ik zit nu met iets wat me flink tegenvalt.
Bij mij is onlangs glasvezel aangelegd door odf. Mooi moment dus om mijn abonnement te verlengen én over te stappen op sneller internet. Tot mijn verbazing kom ik erachter dat ik niet in aanmerking kom voor dezelfde aanbiedingen die nieuwe klanten krijgen.
Nieuwe klanten krijgen forse kortingen en aantrekkelijke voorwaarden. Maar als trouwe klant krijg ik… niets extra’s. Integendeel zelfs, ik betaal meer voor dezelfde dienst. Dat voelt gewoon oneerlijk.
Wat ik niet begrijp: het is toch veel goedkoper om een bestaande klant te behouden dan om een nieuwe klant binnen te halen? Waarom worden wij als bestaande klanten dan niet beloond voor onze loyaliteit?
Ik wil graag verlengen, ik wil over op glasvezel, maar ik wil wel eerlijk behandeld worden. Is er iemand van Odido die mij hierin kan helpen? En hoe gaan jullie om met trouwe klanten in het algemeen?
Ben benieuwd of anderen hier ook tegenaan zijn gelopen.