Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe media box

• July 26, 2025
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Hoi, 

Als ik de tv op start dan krijg ik de melding dat ik een nieuwe media box moet bestellen. Dit heb ik eerder ook via de mail gekregen, en deze heb ik besteld. Hier heb ik 5 bevestigings mails van gekregen, ik krijg alleen niet de nieuwe box. Hoe kan dit opgelost worden

Alvast bedankt 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Pat30, hier ga ik een klap opgeven! Ik ga ervoor zorgen dat je de Mediabox zo snel mogelijk in huis hebt. Ik wil graag meekijken, maar mis nog wel je gegevens. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel willen plaatsen? Geef een seintje in dit topic zodra dit is geregeld. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • July 28, 2025

Hi ​@Pat30, hier ga ik een klap opgeven! Ik ga ervoor zorgen dat je de Mediabox zo snel mogelijk in huis hebt. Ik wil graag meekijken, maar mis nog wel je gegevens. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel willen plaatsen? Geef een seintje in dit topic zodra dit is geregeld. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • July 28, 2025

Dag, 

Bedankt al vast voor je reactie. Ik heb de gegeven aangevuld als het goed is. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • July 28, 2025

@Pat30 Super, dankjewel! 

Ik heb de Mediabox gelijk jouw kant opgestuurd! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. De oude TV Box hoef je niet te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou  in de buurt. 

Heb je vragen? Stel ze gerust, ik ben er voor je!