Skip to main content
Beantwoord

mail guidion

• July 21, 2025
  • 2 reacties
  • 22 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ene week geleden Odido gebeld en aangegeven dat glasvezel is getrokken! En het wachten op de mail van guidion.
ant. Wat ik kreeg. 
ik zie dat hij nog niet is verstuurd maar ik doe dit nu. Nu inmiddels weer een week verder alles bekeken en nog steeds geen mail. Inmiddels al sinds mei aan het wachten op goed/beter internet. Monteur zal ook wel aantal uurtjes bezig zijn want het is dramatisch! 

Beste antwoord door Waqqas

Goedemorgen ​@Primul87 
Zet de volgende gegevens van het desbetreffende abonnement in je profiel: volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. De moderators kunnen zo je gegevens sneller vinden

Succes! 

Hallo ​@Primul87 

Je zou automatisch een mail van Guudion moeten krijgen nadat het glasvezel gereed is voor gebruik dus naast het plaatsen van de glasvezelaansluitpunt moet alles buitenshuis ook afgerond zijn 

Of het kan ook zo zijn dat dit nog niet is doorgegeven aan Odido.

Wat is de status in je Odido account?

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8453 reacties
  • July 21, 2025

Goedemorgen ​@Primul87 
Zet de volgende gegevens van het desbetreffende abonnement in je profiel: volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. De moderators kunnen zo je gegevens sneller vinden

Succes! 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23248 reacties
  • Antwoord
  • July 21, 2025

Goedemorgen ​@Primul87 

Succes! 

Hallo ​@Primul87 

Je zou automatisch een mail van Guudion moeten krijgen nadat het glasvezel gereed is voor gebruik dus naast het plaatsen van de glasvezelaansluitpunt moet alles buitenshuis ook afgerond zijn 

Of het kan ook zo zijn dat dit nog niet is doorgegeven aan Odido.

Wat is de status in je Odido account?