Beste Odido,
Helaas lukt het me niet om de verhuizing goed te verwerken, in mijn oude woning had ik dubbelglas (ODF en KPN).
Ik mijn nieuwe woning heb ik nog enkel glas (KPN) maar als het goed is heb ik volgende week ook een aansluiting van ODF.
De afgelopen 2,5 maanden heb ik klik en klaar, tijdelijk. Deze gaat weer weg zodra ik vast internet heb.
Maar, ik had dus doorgegeven dat ik ben verhuisd. Sindsdien zie ik een geannuleerde bestelling, ik heb 1maal een modem ontvangen een tijdje terug en die heb ik maar terug gestuurd omdat dat moest, volgens een mail zonder uitleg.
Nu heb ik daarna opnieuw een bestelling geplaatst, met een installatiedatum in de toekomst, zodat ik er zeker van was dat hij niet geannuleerd wordt. Kan deze aangepast worden en heb ik dan vanaf volgende week vast internet ?
Ik heb geen zin om te bellen omdat mijn verhaal te complex is, terugbellen door de expert gebeurt pas na een paar weken en net op het juiste moment waardoor het ook niet lukt.
Ik heb zelf ook nog een mobiele telefoon van odido en mijn vrouw ook. Dus de korting moet ook mee, facturen staan nog op het oude adres helaas.
Met vriendelijke groet,
Inanc