Skip to main content
  • 863 Topics
  • 4,398 Reacties
863 Topics
Onterechte afschrijving na stopzetten abonnement
De e-mail Kenmerk: 6250/1.20594149 refComId:_a5IKB000006VIUk2AO:refComId Opzegging van je abonnement Hallo Jari, Je hebt een aanvraag ingediend om je Odido abonnement op te zeggen. Jammer, maar natuurlijk maken we het netjes voor je in orde! Hieronder lees je wat je nog kan verwachten. Datum stopzetting Je Odido abonnement met telefoonnummer 06*****772 stopt op 15/06/2025. Vanaf dan kan je je simkaart en mobiele nummer niet meer gebruiken. Wil je je telefoonnummer meenemen naar een andere provider? Neem dan contact op met je nieuwe provider. Dan nog dit… Je laatste factuur ziet er net iets anders uit dan je gewend was. Hier lees je hoe dat komt. Je kan na 15/06/2025 nog 6 maanden inloggen in Mijn Odido, bijvoorbeeld om je facturen te zien. Daarna wordt je account verwijderd. We zouden het fijn vinden als je laat weten waarom je weggaat. Dan kunnen we met je feedback aan de slag. En zien we je in de toekomst hopelijk weer terug. Ga naar de korte vragenlijst Vragen? Vragen! We zijn er voor je, maar op deze mail kan je niet rechtstreeks antwoorden. Op odido.nl/service vind je de meeste antwoorden. Toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op of vraag het Izzi, onze chatbot. Tot gauw, Odido Echter werd er op 24 Juli 2025 nog een afschrijving gedaan van 9,25 euro, terwijl mijn nummer al niet meer bruikbaar was. Ook kan ik niet meer inloggen op Odido, ik woon in het buitenland voor mijn studie en heb geen mogelijkheid om te bellen en de chatbot werkt voor geen meter. Dit is allemaal heel frustrerend en ik hoop dat jullie hier snel wat aan doen.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen