Skip to main content
  • 701 Topics
  • 3,594 Reacties
701 Topics
BKR registratie zit volledig in de weg, spoed
Wij zijn bezig om met spoed een Hypotheek rond te krijgen. Kijkend bij bkr kwamen wij tegen dat blijkbaar een rekening uit 2019 niet betaald zou zijn. Gebeld met odido en de medewerker heeft belooft dat hij zou zorgen dat de afdeling finance z.s.m. contact op nam om te zorgen dat de bkr notitie verwijderd zou worden. Moest eerst een dag wachten maar die dinsdag kwam een mail savonds dat we nog wat moesten afrekenen, prima best wist niet precies wat maar meteen gedaan. betalings bewijs opgestuurd met de vraag om schriftelijk te reageren dat de bkr registratie verwijderd zou worden. na 2 dagen nog geen reactie, ondanks de spoed. gebeld, en gebeld, en gebeld maar de afdeling finance krijg je niet te pakken. wel beloftes gedaan dat de afdeling altijd binnen 2 werkdagen reageert. niet gebeurt .nog meer mailen en mailen maar tot op heden geen reactie gehad. vandaag nogmaals bellen , krijg ik een ander emailadres toegewezen om te mailen: service@odido.nl Ook daarnaar toegemaild, blijkt het mail adres niet meer berijkbaar. dus ook via deze weg nog maar eens proberen: Ik heb dinsdag gereageerd met de vraag om bevestiging. Na meer malen bellen krijg ik jullie afdeling niet te pakken maar er zou gisteren zoiezo gereageerd worden. Het is nu bijna 6 uur maar nog steeds niets gehoord. Graag een reactie over de verwijdering van de bkr codering. Nogmaals wil ik jullie dus verzoeken de bevestiging te sturen van de verwijdering van de bkr registratie. Zonder deze bevestiging kan ik mijn spoedhypotheek niet rond krijgen. Willen jullie mij bellen? 06xxxxxxxx. of alsnog na 4 dagen reageren zou heel fijn zijn. wij hebben die hypotheek echt nodig en iedereen staat vast, wij en alle andere partijen, tot jullie reageren. casenummer 76477422
Request to remove negative BKR registration by Odido regarding mortgage application
Dear Odido, I am writing to you with an urgent request because I am currently stuck in my mortgage application due to a negative BKR registration. This is a very stressful situation for me, and I hope you can help me. The negative registration occurred during a hectic period in my life. During covid, I unfortunately missed a monthly payment. Due to all the chaos, I had neglected to report my change of address in time, which meant that I missed important letters. When I became aware of this, I immediately contacted your customer service and tried to resolve everything. During my conversations with customer service I got different answers. Eventually I was advised to pay off the entire outstanding amount in one go. I did this immediately, because I was promised that this would remove the negative registration, and I received an email saying that it will be removed in a week. Unfortunately, it was not. I have emailed incasso@odido.nl and no one is answering. I feel really desperate, because I have done everything that was asked of me and now I am stuck. I had really hoped that I would have heard something today, unfortunately this was not the case. this Monday is our deadline for the suspensive conditions, so I really hope that it can be resolved as soon as possible! Therefore, I would like to kindly but urgently request you to reconsider my situation and remove the negative BKR registration. I would like my mortgage to be approved and hope that you can help me with this. If you need more information, I am of course ready to provide it. I hope for your understanding and positive feedback.
Spoed verzoek tot verwijderen negatieve BKR registratie door Odido ivm hypotheekaanvraag
Ik heb een paar dagen terug een mail gestuurd naar verschillende afdeling met het verzoek om een bkr registratie met A2 codering te verwijderen. Tot op heden nog geen reactie. Tevens meerdere malen gebeld met de klantenservice, maar die konden mijn dossier niet vinden. Het is voor ons erg belangrijk dat we dit zo snel mogelijk kunnen regelen, omdat de makelaars over twee weken een antwoord van ons willen. Het gaat om een BKR registratie met kenmerk [NHSRS0002046116]. Ik heb deze registratie gekregen na een telefoonabonnoment bij Tele2, waarbij destijds een minimale betalingsachterstand is ontstaan. Het was nooit mijn intentie om deze achterstand te laten oplopen en ik betreur dit dan ook ten zeerste. Gelukkig heb ik deze achterstand inmiddels al geruime tijd volledig en correct voldaan. Sindsdien heb ik mijn financiële situatie sterk verbeterd en ben ik zeer bewust van mijn verplichtingen. Ik heb geen betalingsachterstanden meer gehad. Op dit moment ben ik bezig met het aanvragen van een hypotheek, aangezien mijn partner en ik recent een woning toegewezen hebben gekregen. Het verkrijgen van deze hypotheek is voor ons van essentieel belang, omdat we graag willen stoppen met jarenlange huur en de stap naar eigen woningbezit willen zetten. Echter, de BKR-registratie vormt nu een belemmering voor deze belangrijke stap in ons leven. Gezien de positieve veranderingen in mijn financiële situatie en het feit dat de registratie in oktober van dit jaar automatisch komt te vervallen, verzoek ik u vriendelijk om – gezien de omstandigheden – deze registratie eerder te verwijderen. Dit zou ons enorm helpen bij het succesvol afronden van onze hypotheekaanvraag en het realiseren van onze woonwensen. Echter, dit zal niet lukken als de codering blijft staan. Ik vertrouw erop dat u mijn verzoek in overweging zult nemen en ik ben uiteraard bereid om aanvullende informatie te verstrekken, mocht dit nodig zijn. Alvast bedankt Groetjes, Yusuf

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen