Benieuwd wanneer je jouw telefoon ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Wij helpen je!
Recent actief
Hoi,Ik heb vanmorgen rond een uurtje of 8 gebeld met de klantenservice om de verlenging van mijn abonnement te annuleren, ik had het verkeerde kleur toestel gekozen dus wilde hem annuleren zodat ik hem opnieuw kon plaatsen.Ik zou als bevestiging een mail krijgen maar heb nog niks ontvangen, misschien ben ik te snel maar wil het graag even zeker weten voor het geval er iets mis is gegaan :)
goedemiddag, Ik heb 4 okt me contract verlengt. heb al contact met jullie gehad. Zit nog steeds te wachten op me telefoon. Ben deze week al 2 keer naar de winkel geweest. Me telefoon is nog steeds niet in de winkel aangekomen. Me telefoon is al 1 week leverbaar. ik heb nog steeds niks. Ik wordt een beetje moe ervan. om steeds te wachten. ik hoop nou dat ik zo snel mogelijk me tel krijg. 4 weken wachten is niet normaal. Ga weer eens naar een winkel om me abonnement te verlengen. Moet ik 4 weken wachten. Dit wordt de laatste keer. volgende keer weer thuis laten bezorgen. Ik hoop dat ik iets voor terug krijg voor al dat wachten.
Hallo, ik vroeg mij af of de Apple Watch 10 46mm nog terug in het assortiment komt. Deze was te bestellen via de website maar sinds enige tijd staat alleen het 42mm model er nog op. KPN en Apple zelf leveren de 46mm nog wel. Alvast bedankt!
Ik hoor graag wat jullie voor me kunnen doen!
Hi!2 dagen geleden kreeg ik het sms’je om mijn telefoon op te halen in de winkel in Ridderkerk, eenmaal de telefoon uit het magazijn kon de medewerker mij de telefoon niet laten afrekenen en meegeven vanwege een interne storing. Wat deze storing dan inhoudt konden ze mij niet vertellen en tot op heden ook niks meer over gehoord. Is dit landelijk een probleem? Hoe kan het dat deze storing nog niet verholpen is na 2 dagen?
Beste Odido / Community,18 september ultra watch 2 zwart met milanese band besteld.Sms gehad dat deze op phase out staat bij apple. Nu is de Zwart Titanium - Alpine-Band Donkergroen direct leverbaar en zou ik deze graag willen hebben.Klopt het dat de werkwijze als volgt is? 1 annuleren bestaande bestelling, +-3 weken wachten op de terugbetaling van horloge. 2 los een nieuwe bestelling doen, wederom ± 800 euro betalen Als het zo is, kan dat niet makkelijker?
Er werd aangegeven voor 23:59 besteldEr werd aangegeven voor 23:59 besteld, morgen in huis; nu, voorlopig, ruim twee weken later op de planning
Goedemiddag Ik heb soortgelijke topics gelezen over de bezorging door Post NL, voor zover ik kan zien is het probleem serieus wijdverbreid. Ik heb meer dan een week gewacht sinds de bestelling en mislukte bezorgpogingen. Nu heb ik reden om aan te nemen dat het pakket nooit zal worden afgeleverd omdat het verloren of gestolen is (zoals altijd) Start een onderzoek door Odido, hier is het onderzoeksnummer PostNL 28591049
Hoi hoi, ik ben benieuwd wanneer mijn bestelling 222069610Geleverd gaat worden, zag namelijk op de site dat de datum van levering ineens twee weken later was. hoor het graag mgb
Goedenavond, Ik heb op 17-09-2024 een Ultrawatch Titanium Black besteld. Deze is tot op heden niet geleverd terwijl ik in de community lees dat anderen in oktober bestelden en inmiddels geleverd hebben gekregen. Mijn bestelstatus vermeldt nog steeds niet leverbaar en de site “leverbaar vanaf “ via 21-10-2024 naar 11-11-2024 heeft verplaatst. Ik vraag mij af of er iets met mijn bestelling is misgegaan? Mvg,Henri
ik heb gister een nieuwe abbonament verlengt. en gekozen voor de iphone 15 plus,ordernummer :222331029.en die was ook op vooraad en ervoor gekozen om in de shop te komen ophalen omdat het sneller is/was alleen hoelang kan het duren om hem te komen ophalen . want ik ben vaak ver weg van huis. groetjes Goncalo
Goedemiddag ik heb 19 oktober mijn abonnement verlengd en nieuw toestel uitgekozen voor levering in de shop Betreft een iphone 15 plus Echter een mail gekregen en kan de levering zelf niet volgenMijn broertje heeft donderdag avond zelf ook nieuw toestel besteld en laten leveren via postnl deze was wel zaterdag ochtend al geleverd Lijkt me niet dat levering via shop dagen langer duurt terwijl er staat snelste optie Mvg wesley
Goedemorgen, Ik heb vorig week vrijdag me abonnement verlengt met een nieuwe telefoon. Ik zit nog te wachten op een SMS. Maar ik heb ook geen bevestigingsmail gekregen. En nu?
Ik heb nog steeds geen SMS ontvangen. 14 okt werdt 18 okt en nu staat die op 25 okt. En gister stond die weer open. Wachten duurt zo wel heel lang. En heb nou ook nog recht op die actie die zondag afliep?
Hi ik heb 6 oktober mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon besteld en betaald. Mail ontvangen met track en trace code. Maar daar is het bij gebleven. Melding dat het druk is en dat mijn pakket bijna misschien, ooit, als het meezit, bij post.nl is. Hoezo voor 23:00 uur besteld volgende dag geleverd??Ik zou deze nu graag ontvangen. Heel vervelend dat ik m heb betaald, annuleren is nu lastig. Voordat ik mijn geld terug heb gaat er vast weer weken overheen. Ik heb de Samsung S24 ultra besteld. Graag reactie
Beste heer/mevrouw,lange tijd klant bij T mobile en daarna odido. Altijd goede service gehad. Helaas is mijn telefoon iPhone 16 nu kwijt en moet er een onderzoek gestart worden na verschillende telefoontjes van mij naar odido en post nl. Ik reageer netjes via de mail. Na aantal dagen besluit ik toch even te bellen. Is mn mail wel ontvangen? Vervolgens krijg ik Amber aan de telefoon. Eerst mail niet ontvangen. okeej nog keerje versturen. Toen konden de bijlages niet geopend worden? Hoe kan dat nou? Antwoord: dat weet ik niet? mijn antwoord: Ik geaviseerd om even de icter er naar te laten kijken. Want kost mij erg veel tijd en moeite. En moest opnieuw versturen pdf van maken? Moet dat echt zo? Antwoord odido ja. kost jou moeite klopt anders doe je geen moeite dan ben je je geld kwijt en telefoon. Dit antwoord vond ik zeer klant onvriendelijk. We kunnen beide niets aan doen dat telefoon kwijt is maar moeten er samen regelen toch? Jammer dat er zo gecommuniceerd wordt door jullie. Weer in
Ik had een nieuwe telefoon besteld via odido, na dat de bezorg datum werd uitgesteld was de telefoon in eens bezorgd, de bezorger is nooit onderweg geweest die melding heb ik nooit gehad hij is van depot meteen naar bezorgd gegaan heel vreemd.Ik heb echt geen zin om weken/maanden te wachten dit is mij nooit overkomen en weet niet wat ik kan verwachten ik wil gewoon mijn telefoon.
Helemaal blij was ik met de bestelling van een iPhone 15 pro, betaallink ontvangen, direct betaald, nog een paar dagen en de telefoon zou worden bezorgd.En toen kwam PostNL: We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry! De volgende dag dan…Maar toen weer: We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry!En nog eens We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry! Dus PostNL bellen: Nee mevrouw die gaat niet meer komen, die is kwijt. Odido moet ons vragen om onderzoek.Odido gebeld. Ja jammer dat je zonder telefoon zit nu. Je moet gewoon wachten. Je kunt ook niet naar de winkel om je telefoon te halen. En nee, we gaan niet deze annuleren. Je moet wachten en dat kan wel 2 weken duren. Wat een bagger service is dit dan?? Een probleem van Odido en PostNL draaien ze om zodat het mijn probleem is. Het begon zo goed toen ze me een nieuw abonnement konden verkopen. Wil je misschien met je thuis internet en tv overstappen naar ons, want dat is echt beter… Ja echt zin in nu. Echt een heel
Hi enig idee wanneer mijn telefoon geleverd wordt? De Track en trace code staat al de hele week op bezorgtijd nog niet bekend. Ik wil 'm graag meenemen op vakantie! Gr Mady
Na dat de blokkade is opgeheven na goedkeuring om te verlengen van mijn bewindvoering ben ik naar een Odido shop in de buurt geweest om te verlengen. Tot mijn verbazing lukt het niet om te verlengen en dat komt omdat tig keren heb geprobeerd om via de Odido app te verlengen omdat ik al 3 weken aan de gang ben geweest met Odido om de blokkade er af te krijgen via mijn bewindvoerder.. Eindelijk was het zover en kreeg ik weer nul op het rekest.. de desbetreffende medewerker van de Odido shop deed zijn best om het 1 & ander voor elkaar te krijgen maar tevergeefs . Dus mag ik het later weer proberen na dat er weer een blokkade op komt te zitten & ik kan weer vanaf nul beginnen. Erg frustrerend dit ook omdat alles zo lang duurt. ik wil graag dit opgelost zien te krijgen zonder alle procedurele stappen te ondernemen en vanaf 0 weer achteraan in de rij kom te staan om een verlenging te realiseren . Wat een gedoe allemaal!!!
Ik ben al meer dan twee weken in afwachting van de bevestigingsmail van de afdeling om een nieuw aanschaf toestel te kunnen bestellen. Mijn bewindvoerder heeft een e-mail gestuurd naar de afdeling, maar tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen. Hoe kan ik telefonisch in contact komen met de afdeling?
Hi ik heb van jullie een verlengingsabonnement besteld met een nieuwe telefoon bij, hoewel ik wil een bevestiging van jullie wanneer mijn telefoon komt. De telefoon is een Iphone 16 plus. Alvast bedankt voor jullie hulp.
“Ipad air 13 inch beschikbaar vanaf 4 oktober en op voorraad” Dit zorgde er voor dat ik hem via Odido bestelde, aannemend dat ik m dan de volgende dag in huis zou hebben. Nu begrijp ik dat hij pas 21 oktober zou komen. Ik vind deze informatie misleidend. Ook valt mij het op dat de odido site niet helemaal lekker werkt. Erg jammer dat Odido niet de juiste informatie vermeld op hun site. Teleurstellend
Hallo!Ik heb een Google Pixel 9 besteld met bestelnummer 221280018. Ik heb gekozen voor ophalen in de winkel. Vervolgens heb ik een SMS gekregen dat de telefoon toch niet op voorraad is en dat ik een SMS krijg als deze klaar ligt. Dit is ondertussen al een week geleden terwijl de Odido site aangeeft dat deze op voorraad is en geleverd kan worden. Is er misschien een indicatie hoe lang zoiets zou moeten duren? Ik vind het wel een beetje apart dat er geen info gegeven word behalve “wacht maar gewoon en je hoort het wel als hij klaar ligt”. Overigens is deze frustratie afkomstig van mijn eigen ongeduldigheid dus kan ik het niet teveel verwijten op Odido alleen wat meer duidelijkheid in dit proces zou nog altijd wel welkom zijn.Alvast bedankt en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
Is the Apple Watch Ultra 2 with Milanese Band no longer available through Odido? I saw it on the website a few days ago but now it seems to be taken away. Will it come back?Thank you!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.