Skip to main content

Beste heer/mevrouw,


lange tijd klant bij T mobile en daarna odido. Altijd goede service gehad. 
Helaas is mijn telefoon iPhone 16 nu kwijt en moet er een onderzoek gestart worden na verschillende telefoontjes van mij naar odido en post nl. 
Ik reageer netjes via de mail. Na aantal dagen besluit ik toch even te bellen. Is mn mail wel ontvangen? 
Vervolgens krijg ik Amber aan de telefoon. Eerst mail niet ontvangen. okeej nog keerje versturen. Toen konden de bijlages niet geopend worden? Hoe kan dat nou? Antwoord: dat weet ik niet? mijn antwoord: Ik geaviseerd om even de icter er naar te laten kijken. Want kost mij erg veel tijd en moeite. En moest opnieuw versturen pdf van maken? Moet dat echt zo? Antwoord odido ja. kost jou moeite klopt anders doe je geen moeite dan ben je je geld kwijt en telefoon. Dit antwoord vond ik zeer klant onvriendelijk. We kunnen beide niets aan doen dat telefoon kwijt is maar moeten er samen regelen toch? Jammer dat er zo gecommuniceerd wordt door jullie. 
Weer in de wacht. Daarna was alles toch ontvangen? 
Kunnen jullie alsjeblieft schriftelijk bevestigen dat mijn onderzoek is gestart en dat jullie mijn mail hebben ontvangen? 
Zou echt super fijn zijn! 
Groetjes, 
Marit

Goedemorgen Marit, van harte welkom op de Community en fijn om te lezen dat je al zolang deel uitmaakt van onze oude T-Mobile/Odido familie! Niet fijn dat je iPhone 16 pakket kwijt is. Allereerst; geen zorgen! We gaan dit bij PostNL onderzoeken en dan komt het helemaal goed. Jouw telefoon komt terug bij jou. Ik heb je account er meteen bijgepakt en ik zie 3 mailtjes (case) staan. Ze staan in allemaal in de juiste map voor de juiste afdeling. Dus hierbij de bevestiging dat je case goed is doorgekomen. Ik geef je graag direct extra informatie. Ik weet uit ervaring dat een onderzoek bij PostNL een tijdje kan duren. We zijn namelijk afhankelijk van reacties vanuit PostNL en ook gaan eer meerdere afdelingen binnen Odido aan de slag om het onderzoek volledig en correct af te ronden. Weet dus dat het soms even kan duren voordat je een update ontvangt. Ook als je denkt dat het te lang duurt; geen zorgen. We zijn ermee bezig totdat je van mijn collega's hoort. Mocht je tussendoor toch benieuwd zijn, mail dan niet opnieuw, maar laat in dit topic een reactie achter. Dan kijk ik graag voor je hoever het onderzoek is en of er updates zijn. Als je opnieuw mailt dan opent er namelijk een nieuwe case en de verwerkingstijd is voor mijn collega's langer dan bij mij! 😊

Case: 73669865 / 73592951


Reageer