Beste heer/mevrouw,
lange tijd klant bij T mobile en daarna odido. Altijd goede service gehad.
Helaas is mijn telefoon iPhone 16 nu kwijt en moet er een onderzoek gestart worden na verschillende telefoontjes van mij naar odido en post nl.
Ik reageer netjes via de mail. Na aantal dagen besluit ik toch even te bellen. Is mn mail wel ontvangen?
Vervolgens krijg ik Amber aan de telefoon. Eerst mail niet ontvangen. okeej nog keerje versturen. Toen konden de bijlages niet geopend worden? Hoe kan dat nou? Antwoord: dat weet ik niet? mijn antwoord: Ik geaviseerd om even de icter er naar te laten kijken. Want kost mij erg veel tijd en moeite. En moest opnieuw versturen pdf van maken? Moet dat echt zo? Antwoord odido ja. kost jou moeite klopt anders doe je geen moeite dan ben je je geld kwijt en telefoon. Dit antwoord vond ik zeer klant onvriendelijk. We kunnen beide niets aan doen dat telefoon kwijt is maar moeten er samen regelen toch? Jammer dat er zo gecommuniceerd wordt door jullie.
Weer in de wacht. Daarna was alles toch ontvangen?
Kunnen jullie alsjeblieft schriftelijk bevestigen dat mijn onderzoek is gestart en dat jullie mijn mail hebben ontvangen?
Zou echt super fijn zijn!
Groetjes,
Marit