Skip to main content

Goedenavond,

Ik heb op 17-09-2024 een Ultrawatch Titanium  Black besteld. Deze is tot op heden niet geleverd terwijl ik in de community lees dat anderen in oktober bestelden en inmiddels geleverd hebben gekregen. Mijn bestelstatus vermeldt nog steeds niet leverbaar en de site “leverbaar vanaf “ via 21-10-2024 naar 11-11-2024 heeft verplaatst. Ik vraag mij af of er iets met mijn bestelling is misgegaan? 

Mvg,

Henri

Hoi Henri, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de Apple Watch Ultra 2 gaat! Ik heb meteen met je meegekeken naar de beschikbaarheid van dit product en ik zie dat deze op een tijdelijke phase-out staat. Dit betekent dat de fabrikant niet kan aangeven of en wanneer het product beschikbaar komt. Hierdoor weten wij ook niet of en wanneer we deze Apple Watch kunnen leveren. Bel direct eens met mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Zij kunnen je helpen een ander model te kiezen en je huidige bestelling te annuleren. Excuses voor het ongemak. Laat je het me weten wat je gaat doen en of je voor een ander model gaat? 😊

Reageer