Goedemiddag Ik heb soortgelijke topics gelezen over de bezorging door Post NL, voor zover ik kan zien is het probleem serieus wijdverbreid. Ik heb meer dan een week gewacht sinds de bestelling en mislukte bezorgpogingen. Nu heb ik reden om aan te nemen dat het pakket nooit zal worden afgeleverd omdat het verloren of gestolen is (zoals altijd) Start een onderzoek door Odido, hier is het onderzoeksnummer PostNL 28591049
Beste
Aannames dat er iets is gestolen (zo als altijd) slaan zonder bewijs echt nergens op, het is een kwalijke beschuldiging die je niet zomaar kan posten.
Vul al je gegevens in (zie mijn onderschrift) en vertel ondertussen wat je hebt besteld en of je al een bericht hebt gehad dat je product onderweg is enz.
MVG.
Beste
Aannames dat er iets is gestolen (zo als altijd) slaan zonder bewijs echt nergens op, het is een kwalijke beschuldiging die je niet zomaar kan posten.
Vul al je gegevens in (zie mijn onderschrift) en vertel ondertussen wat je hebt besteld en of je al een bericht hebt gehad dat je product onderweg is enz.
MVG.
Bedankt voor je antwoord!
Ik heb een Pixel 9 Pro besteld met een contractverlenging (ik heb 2 simkaarten en Odido home internet. Dit is de derde keer dat ik een telefoon probeer te krijgen. De eerste twee bestellingen zijn geannuleerd en de telefoon die ik heb besteld is niet meer beschikbaar (Pixel 9 Pro 256) Deze keer bestelde ik een Pixel 9 Pro 128 met bezorging. Ik kreeg twee vertragingen in de bezorgdatum, 5 dagen is er geen informatie over de nieuwe bezorgdatum. Post NL stelde voor een onderzoek in te stellen.
Ik heb de nodige gegevens zoals het trackingnummer van het pakket toegevoegd aan het gebruikersprofiel. Sorry als het onbeleefd klonk, maar helaas gebeuren er vaak slechte dingen in onze omgeving.
Hoi Nikitsobaka, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de Google Pixel 9 gaat! Minder fijn om te lezen dat je pakket nog niet is bezorgd en ik zie dat de Track & Trace code ook niet meer wordt bijgewerkt. We gaan absoluut een onderzoek starten. Vul je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel ter verificatie? Dan zet ik meteen een case door om het onderzoek te starten. Mijn collega stuurt je dan het toestemmingsformulier. Als je deze vervolgens ingevuld naar ons terugstuurt kan het onderzoek beginnen. Ik geef je graag alvast meer duidelijkheid over hoe het te werk gaat. Mijn collega's voeren een onderzoek bij PostNL uit, hierdoor zijn we afhankelijk van reacties vanuit PostNL. Ook diverse afdelingen binnen Odido, zoals Fraude doen een onderzoek om duidelijkheid te krijgen over jouw pakket en wat er is gebeurd. Door alle verschillende afdelingen duurt een onderzoek misschien enkele weken. Ik weet uit ervaring dat het lang duurt en dat er tussendoor geen updates gecommuniceerd worden. Pas als het onderzoek afgerond is, nemen mijn collega's contact met je op. Mocht het dus al een tijdje duren, weet dan dat er achter de schermen aan gewerkt wordt en geen zorgen.
Mocht je toch tussentijds vragen hebben, stel ze dan gerust aan mij. Dan kijk ik met alle liefde in de case wat de status is en hoever we zijn met het onderzoek. Jouw casenummer is 73705697. Laat je het me weten als je het toestemmingsformulier hebt ontvangen en hierop hebt gereageerd? Ik hoor het graag van je!
Hoi Nikitsobaka, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de Google Pixel 9 gaat! Minder fijn om te lezen dat je pakket nog niet is bezorgd en ik zie dat de Track & Trace code ook niet meer wordt bijgewerkt. We gaan absoluut een onderzoek starten. Vul je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel ter verificatie? Dan zet ik meteen een case door om het onderzoek te starten. Mijn collega stuurt je dan het toestemmingsformulier. Als je deze vervolgens ingevuld naar ons terugstuurt kan het onderzoek beginnen. Ik geef je graag alvast meer duidelijkheid over hoe het te werk gaat. Mijn collega's voeren een onderzoek bij PostNL uit, hierdoor zijn we afhankelijk van reacties vanuit PostNL. Ook diverse afdelingen binnen Odido, zoals Fraude doen een onderzoek om duidelijkheid te krijgen over jouw pakket en wat er is gebeurd. Door alle verschillende afdelingen duurt een onderzoek misschien enkele weken. Ik weet uit ervaring dat het lang duurt en dat er tussendoor geen updates gecommuniceerd worden. Pas als het onderzoek afgerond is, nemen mijn collega's contact met je op. Mocht het dus al een tijdje duren, weet dan dat er achter de schermen aan gewerkt wordt en geen zorgen.
Mocht je toch tussentijds vragen hebben, stel ze dan gerust aan mij. Dan kijk ik met alle liefde in de case wat de status is en hoever we zijn met het onderzoek. Jouw casenummer is 73705697. Laat je het me weten als je het toestemmingsformulier hebt ontvangen en hierop hebt gereageerd? Ik hoor het graag van je!
Bedankt voor je antwoord en hulp. Ik heb ook informatie toegevoegd over de laatste 4 cijfers van mijn iban waarmee ik voor Odido-diensten betaal en heb een abonnementsverlenging besteld. Ik kijk uit naar het toestemmingsformulier. Heel erg bedankt!
Goedemorgen, geen dank! Jij ook bedankt voor het invullen van de laatst gegevens. Ik hoop dat je ze snel ontvangt en dan komt het helemaal goed!
Goedemorgen, geen dank! Jij ook bedankt voor het invullen van de laatst gegevens. Ik hoop dat je ze snel ontvangt en dan komt het helemaal goed!
Bedankt voor je hulp. Ik heb een toestemmingsformulier ontvangen om het onderzoek te starten. nu moet ik een printer zoeken en papier printen dat ik moet scannen en terugsturen, het is goed dat er een optie is per e-mail en niet per papieren brief (het is zo modern) en ik kreeg ook een melding dat mijn nieuwe tarief actief is en ik begin nu te betalen voor mijn nieuwe telefoon die ik nooit heb ontvangen. Moet ik bang zijn dat ik al betaal voor een apparaat dat marktwaarde verliest en dat ik het nog niet eens heb ontvangen? ziet er erg lelijk uit.
Hoi, geen dank! Het kan inderdaad voorkomen dat je abonnement al van start gaat, ondanks dat het onderzoek nog loopt. Deze kunnen we niet uitstellen of pauzeren, maar geen zorgen. Dat komt goed nadat het onderzoek is afgerond en je je toestel ontvangt. Wat bedoel je precies met dat het apparaat marktwaarde verliest? Onderaan de streep betaal je uiteraard simpelweg het bedrag voor het toestel (dat je sowieso ontvangt) waarvoor je je contract hebt afgesloten.
Goedemiddag Ik heb eindelijk een printer gevonden om de toestemming af te drukken. En toen ik probeerde een door mij ondertekend formulier op te sturen als reactie op de brief waarin om toestemming werd gevraagd, werd dat geweigerd. service@odido.nl Naar welk postadres moet ik toestemming sturen?
Goedemorgen Nikitsobaka, fijn dat je het toestemmingsformulier nu hebt! De mail waar je deze naartoe kan sturen is een reply op de mail die ik op 15 oktober naar je heb gestuurd. Maar ik zie dat het gisteren is gelukt om te mailen en dat er inmiddels een nieuwe case voor je is aangemaakt, namelijk: 73949457. Deze zal met voorrang worden opgepakt, dus mijn collega's zullen heel binnenkort met het onderzoek beginnen. Zoals ik eerder aangaf zal het onderzoek tijd nodig hebben, maar weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk af te ronden. Mocht je eind deze week nog niets gehoord hebben, laat het mij dan weten. Dan kijk ik graag voor je of er een update is en hoever het onderzoek is. Ik hoop dat alle afdelingen snel meewerken, zodat je je telefoon snel in handen hebt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.