Goedemiddag Ik heb soortgelijke topics gelezen over de bezorging door Post NL, voor zover ik kan zien is het probleem serieus wijdverbreid. Ik heb meer dan een week gewacht sinds de bestelling en mislukte bezorgpogingen. Nu heb ik reden om aan te nemen dat het pakket nooit zal worden afgeleverd omdat het verloren of gestolen is (zoals altijd) Start een onderzoek door Odido, hier is het onderzoeksnummer PostNL 28591049
PostNL verloren of gestolen levering. Start alstublieft het onderzoek.
Beste antwoord door nikitsobaka
Hoi Nikitsobaka, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de Google Pixel 9 gaat! Minder fijn om te lezen dat je pakket nog niet is bezorgd en ik zie dat de Track & Trace code ook niet meer wordt bijgewerkt. We gaan absoluut een onderzoek starten. Vul je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel ter verificatie? Dan zet ik meteen een case door om het onderzoek te starten. Mijn collega stuurt je dan het toestemmingsformulier. Als je deze vervolgens ingevuld naar ons terugstuurt kan het onderzoek beginnen. Ik geef je graag alvast meer duidelijkheid over hoe het te werk gaat. Mijn collega's voeren een onderzoek bij PostNL uit, hierdoor zijn we afhankelijk van reacties vanuit PostNL. Ook diverse afdelingen binnen Odido, zoals Fraude doen een onderzoek om duidelijkheid te krijgen over jouw pakket en wat er is gebeurd. Door alle verschillende afdelingen duurt een onderzoek misschien enkele weken. Ik weet uit ervaring dat het lang duurt en dat er tussendoor geen updates gecommuniceerd worden. Pas als het onderzoek afgerond is, nemen mijn collega's contact met je op. Mocht het dus al een tijdje duren, weet dan dat er achter de schermen aan gewerkt wordt en geen zorgen.
Mocht je toch tussentijds vragen hebben, stel ze dan gerust aan mij. Dan kijk ik met alle liefde in de case wat de status is en hoever we zijn met het onderzoek. Jouw casenummer is 73705697. Laat je het me weten als je het toestemmingsformulier hebt ontvangen en hierop hebt gereageerd? Ik hoor het graag van je! 😄
Bedankt voor je antwoord en hulp. Ik heb ook informatie toegevoegd over de laatste 4 cijfers van mijn iban waarmee ik voor Odido-diensten betaal en heb een abonnementsverlenging besteld. Ik kijk uit naar het toestemmingsformulier. Heel erg bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.