Ik hoor graag wat jullie voor me kunnen doen!
Hallo
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Dit is niet helpen, maar nogmaals bevestigen wat al aangegeven was. Beetje zonde van mijn tijd om hier speciaal een Community account voor aan te maken.
Ik heb dus een iPhone besteld en zou binnen 2 uur een verzoek krijgen om een afspraak voor levering te maken. In plaats daarvan krijg ik pas bijna een dag later een onpersoonlijke mail binnen dat jullie de telefoon pas een week later binnen krijgen. Vervolgens wordt ik naar de website verwezen om te lezen dat deze niet op voorraad blijkt. Het is een ouder model, dus vrij teleurstellend dat jullie daar anno 2024 een week voor nodig hebben om die te kunnen leveren. En dit nog omgeven door onzekerheid of die datum haalbaar is…
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten.
Ondertussen is het pakket opeens wel al aangemeld bij PostNL maar blijft het levertijdstip onduidelijk. Eerst zou het opeens wellicht vanochtend al komen, maar inmiddels is het pakket al weer vele uren “(bijna) door PostNL ontvangen”. Het beloofde “maken van een bezorgafspraak” is dus ook meer “je ziet vanzelf wel wanneer het komt of niet”. Al met al hebben jullie dus gewoon geen zicht op de voorraad en uitlevering en laten jullie de gevolgen daarvan lekker bij de klant liggen.
Goedemorgen Stefan, wat Pharwin aangeeft klopt. Als een toestel net na bestelling niet meer op voorraad is kan het onzeker en onduidelijk zijn hoe snel er nieuwe voorraad is en hoe snel deze aan PostNL afgegeven kan worden. Waarschijnlijk is er net na jouw bestelling iemand (meerdere klanten) geweest met dezelfde bestelling waardoor jouw bestelling langer duurde. Dit kan uiteraard gebeuren, maar excuses voor dit ongemak. Hoe druk het bij PostNL is qua levering is voor ons echter niet in te zien. Daar hebben we inderdaad geen inzicht in. Ik heb nog eens meegekeken naar de T&T en ik zie dat jouw pakket inmiddels bij een PostNL-punt voor je klaarligt. Haal je deze vóór 7 november op? Anders wordt deze teruggestuurd. Ik hoor het graag van je en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe iPhone 14!
Wat heb ik eraan als jullie telkens achteraf reeds bekende informatie delen, om zelf online maar zo klantvriendelijk over te komen? Waarom werd 2 dagen geleden niet even gemeld dat de telefoon alsnog onderweg was? En waarom is er toen niet alsnog een bezorgafspraak gemaakt zoals beloofd tijdens het bestelproces, in plaats van tot 2 keer toe een levertijdstip te laten gokken door PostNL, om de telefoon vervolgens maar lukraak bij het meest ongunstige pakketpunt te droppen? Nee, laat de klant maar lekker achter zijn bestelling aanjagen en laten we vooral niet erkennen dat dit op diverse punten veel netter afgehandeld had kunnen worden…sinds het onpersoonlijke mailtje dat de telefoon later bezorgd zou worden heb ik geen enkele update meer van Odido gehad behalve de mosterd-na-de-maaltijd-berichten in dit forum iedere keer.
Hoi Stefan, ik geef je allereerst graag meer duidelijkheid over de werking van de Community. Dit is geen live chat, maar een klant-helpt-klant Community. Het kan dus langer duren voordat je een reactie van ons ontvangt. Je neemt hier contact met ons op en wij helpen je verder door in dit geval informatie te geven over je bezorging. Je pakket hebben wij aan PostNL meegegeven. Vanaf dat moment hebben wij geen inzicht wanneer zij exact het pakket kunnen leveren i.v.m. drukte. Daar is de T&T voor. Als je op het moment van bezorging niet thuis bent en zij geven het pakket af bij een PostNL-punt, dan hoop ik dat je snapt dat wij er niks aan kunnen doen als dat PostNL-punt ongunstig voor je is. Dus nogmaals, we helpen je hier met alle plezier, zodra je aan de beurt bent. Als je net daarvoor al op de hoogte bent van de situatie dan is dat natuurlijk fijn, maar is onze informatie dubbel. De opmerking 'om maar zo klantvriendelijk over te komen’ snap ik daarom eerlijk gezegd niet, maar ik zie dat je je toestel inmiddels hebt opgehaald en ik wens je er heel veel plezier mee! Ik raad je aan om volgende keer via de chat of telefonisch contact op te nemen, zodat je live in contact staat met een van onze collega's.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.