Skip to main content

Hi ik heb 6 oktober mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon besteld en betaald. Mail ontvangen met track en trace code. Maar daar is het bij gebleven. Melding dat het druk is en dat mijn pakket bijna misschien, ooit, als het meezit, bij post.nl is. Hoezo voor 23:00 uur besteld volgende dag geleverd??

Ik zou deze nu graag ontvangen. Heel vervelend dat ik m heb betaald, annuleren is nu lastig. Voordat ik mijn geld terug heb gaat er vast weer weken overheen. Ik heb de Samsung S24 ultra besteld. Graag reactie

Goedemorgen Mady, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad en gaaf dat je voor de Samsung S24 Ultra bent gegaan! Niet fijn dat je al een paar dagen wacht op de bezorging. Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat je pakket wel bij PostNL is afgeleverd. Ik zie via de T&T inderdaad de melding dat ze het momenteel erg druk hebben. Ik kan daar zelf niets aan doen, hoe graag ik het ook zou willen. Ik kan PostNL-systemen niet inzien, dus neem vooral eens contact op met de klantenservice van PostNL om na te vragen waar je pakket precies blijft. Ik hoop dat ze je direct meer informatie kunnen geven en dat je je S24 Ultra snel in handen hebt!


Hi dit is het antwoord van post.nl:

Ik kan helaas niet achterhalen, waarom je zending niet bezorgd is. Mijn excuses daarvoor, ik kan me voorstellen dat dit erg jammer is.

 

Je kunt het beste contact opnemen met de afzender. De afzender is onze opdrachtgever en kan een onderzoek bij ons starten.

 

Dus graag een onderzoek 


Hoi Mady, bedankt voor het navragen! In dat geval wil ik graag een onderzoek voor je laten starten en ik zie dat mijn collega gisteren een case heeft aangemaakt om alles in gang te zetten. Je ontvangt binnenkort een mail met het toestemmingsformulier en instructies. Zodra je die ingevuld terugstuurt, zal het onderzoek starten. Alvast goed om te weten dat een onderzoek gemiddeld een tijd kan duren. Meer geen zorgen, ook als je een tijdje niks hebt gehoord - weet dat we ermee bezig zijn. We zijn namelijk afhankelijk van antwoorden vanuit PostNL en ook diverse afdelingen binnen Odido moeten de nodige onderzoeken doen om jouw toestel bij je te krijgen. Mocht je over een tijdje nog niets hebben gehoord, stuur me dan een berichtje. Dan kijk ik graag of er een update is in de case en dan stel ik je graag persoonlijk op de hoogte! 😊

Jouw casenummer is 73675912.


Reageer