Skip to main content
  • 8,805 Topics
  • 71,232 Reacties
8805 Topics
Laatste poging Zyxel T-56 ping spikes
Ping spikes, packet loss, jitter. Sinds de overstap van een simpele Ziggo lijn naar glasvezel, heb ik nog geen dag fatsoenlijk kunnen gamen. Allerlei tests (ping, packet loss, weet ik het wat) doorsturen, tal van telefoontjes, monteurs van Gideon die aangeven "zeg maar dat je van je abonnement af wil"... het is een schande dat jullie tig klanten deze stappen laten doorlopen. Deze hele conmunity staat vol met hetzelfde probleem, met één en dezelfde modem. Mensen die op eigen kosten en initiatief een andere modem kopen, zijn direct van hun problemen af. Maar wat doen jullie? Klanten keer op keer uren zelf allemaal bullshit laten doen, terwijl je allang weet wat het probleem is en het niet op te lossen is zonder de hardware te vervangen. Ik bestel een dienst, een hele simpele, die deugdelijk geleverd en geïnstalleerd moet worden. Als dat niet zo blijkt te zijn, moet je niet de klant aan het werk zetten, maar moet je de shit als leverancier zelf oplossen. Alsof je een paar schoenen koopt die na 1 dag scheuren en je zegt "doe eens microscopisch onderzoek naar de belijming van de naad en koop even wat lijm om het zelf te plakken". Gekkenwerk. Het leek even opgelost toen ik overstapte naar een ander spel, maar het was ijdele hoop. Ik eis nu een oplossing. Prima als ik een Fritzbox moet kopen, maar dan op jullie kosten. Ik ga geen enkel eigen onderzoek zoek meer doen, wetende dat deze community he-le-maal volstaat met hetzelfde probleem en deze geen enkele keer opgelost is. Het is een schande dat dit kan bij zo'n bedrijf. Waarschijnlijk wint de simpele consument het nooit van zo'n bedrijf, maar als dit niet snel opgelost wordt, ga ik toch m'n best doen. Jullie kunnen mijn dossier opzoeken. Wat er ook als laatste update staat, er is nog niks verbeterd.
Klacht over langdurige internetstoring – Zakelijke gevolgen en verzoek om compensatie
Geachte heer/mevrouw, Via deze weg wil ik mijn ernstige ontevredenheid uiten over de voortdurende internetproblemen die wij al meer dan twee maanden ervaren met onze zakelijke aansluiting bij Odido. Ondanks herhaalde meldingen en een bericht dat de back-upverbinding de dienst tijdelijk zou overnemen, is de kwaliteit van deze verbinding onacceptabel slecht. Op dit moment zijn alle verbonden apparaten instabiel of geheel offline, en onze zakelijke telefoonlijn functioneert niet, waardoor wij volledig onbereikbaar zijn voor klanten en partners. Dit heeft een directe en negatieve impact op onze bedrijfsvoering en onze reputatie. Klanten geven aan dat zij ons niet kunnen bereiken, en investeringen in online advertenties leveren geen resultaat meer op door het ontbreken van een stabiele verbinding. Als zakelijke klant verwachten wij een snelle, professionele oplossing. De mededeling dat er “volgende week een monteur langskomt” is in dit geval volstrekt onvoldoende. Wij zijn inmiddels vele weken verder en het probleem is nog steeds niet opgelost. Wij verzoeken u dan ook dringend om: Binnen 48 uur een structurele oplossing te bieden of een concreet werkplan met een datum waarop het probleem definitief verholpen wordt. Een passende schadevergoeding voor het verlies aan bereikbaarheid en de zakelijke schade die wij hierdoor hebben opgelopen. Indien wij op korte termijn geen oplossing of serieuze terugkoppeling ontvangen, zien wij ons genoodzaakt om verdere stappen te nemen, waaronder het melden van de situatie bij de ACM en ConsuWijzer, en het overwegen van juridische stappen. Wij hopen dat u de ernst van de situatie begrijpt en dit met prioriteit behandelt.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen