Skip to main content
  • 8,777 Topics
  • 71,045 Reacties
8777 Topics
Cancelling the contract on the basis of No internet
Dear Odido Community Team, I am writing to express my deep dissatisfaction and frustration with the internet service provided by Odido Community. I activated my internet service on September 10th, and it worked during the trial period. However, I have encountered loss of internet since the trial period ended, and I find the customer support and company policies deeply unsatisfactory. Here is a breakdown of the problems and potential solutions: Problems: Internet Service Disruption: After the trial period ended, my internet service stopped working entirely. Inefficient Customer Support: I spent close to 3 hours talking to 6-7 different customer service representatives, only to receive a link to schedule an appointment with KPN. This appointment information could have been provided on the very first day. Lack of Confidence in Resolution: Based on the numerous complaints I've seen, I am not hopeful that my internet issue will be resolved satisfactorily. Unreasonable Billing Policy: Odido is asking me to pay for the next 12 months because I am just 2 days past the trial period, even though my service is not functioning correctly. This billing approach is completely unacceptable. Unprofessional Customer Service: Customer service representatives are unable to provide any estimate of when the issue will be resolved, making the customer experience unprofessional and frustrating. Solutions Requested: Immediate Resolution: I request an immediate and effective solution to restore my internet service to its previous working condition. Fair Billing Adjustment: Since I have not received the service I am paying for, I request that the unreasonable billing policy be reconsidered, and I should not be charged for the period during which my internet service is not operational. Transparent Communication: I expect clear and transparent communication regarding the progress of my issue. Regular updates should be provided until the problem is resolved. Professionalism: Please ensure that your customer service representatives are trained to provide better assistance and are capable of offering estimates on issue resolution timelines. Temporary Solution: While the problem persists, I request that Odido provide me with a portable WiFi device as a temporary solution to ensure I have access to the internet. I hope that Odido Community will take immediate action to address these issues and provide a satisfactory resolution. I value the importance of a reliable internet connection, and the current situation is causing significant inconvenience. If these issues are not addressed promptly and appropriately, I may have no choice but to seek alternative internet service providers. I look forward to your prompt response and a swift resolution to this matter.
Lange verwerkingstijd kabelbreuk, foutieve informatie klantenservice
Ik wil graag mijn frustratie uiten over de slechte service van Odido. Zodat ik anderen kan waarschuwen! Een bedrijf die zijn zaken niet op orde heeft en totaal niet communiceert of dingen noteert. Het is als volgt: Op dinsdag 12 september stopt onze wifi plotseling. Al snel kon er een monteur langskomen (guidion) de monteur kwam de volgende dag op 13 september. Die heeft geconstateerd dat er geen kabelbreuk etc in ons huis was. Dus er zit een kabelbreuk in de lijn van KPN. De monteur heeft dit door verzonden naar de technische dienst. Op 14 september bellen wij naar Odido klantenservice, weer het hele verhaal uitgelegd (want niets word genoteerd voor de andere klantenservice medewerkers?). Naja goed we zijn 30min verder ivm lange wachtrij etc, toen kregen wij het antwoord het wordt doorgezonden naar de technische dienst die stuurt een kpn monteur aan en dan word het opgelost. "U" wordt morgen terug gebeld" hoor ik die man nog zeggen. Prima.... 15 september: het is al einde middag dus ik bel ze maar op. Weer na 30min wachten en WEER het hele verhaal uitleggen krijg ik het antwoord "nee het is nog niet doorgestuurd naar KPN dit gaan ze vandaag doen". Waarop ik terug antwoord: werken ze in het weekend? Zegt de klantenservice medewerker "nee". Nou mooi.... Weekend zonder internet. Maar ik word maandag of dinsdag gebeld door de KPN monteur dienst. Weer hetzelfde antwoord...... Maandag (18 september) dinsdag (19september) geen telefoon gehad (verassend!!)...... Woensdag 20 september bel ik ze op, na 20min in de wacht word er opgenomen en meteen opgehangen! Kon niets zeggen.... Ik had niet de tijd meer om terug te bellen aangezien ik het in de pauze van mijn werk moest regelen. Bel ik vanmiddag (21september) op rond 13:30. Mag ik weer alles uit gaan leggen aan de klantenservice, want het er wordt niets genoteerd..... Weer 30 min verder en weet je wat het antwoord is.…. Mevrouw ik zie dat de opdracht is 55minuten geleden is verzonden naar een KPN monteur u word morgen of overmorgen (op zaterdag geloof je het zelf want dan werken ze niet zogenaamd) gebeld door een KPN monteur. En toen verloor ik echt mijn geduld, ik ben klaar met Odido wat een ***** service, het ligt niet aan kpn die hebben het zo opgelost nee het ligt aan Odido. En de vergoeding voor dit alles is, gratis internet op je telefoon voor 1 week. Klote oplossing want ik heb unlimited. Mijn deurbel, mijn lampen, mijn camera's alles is verbonden met het wifi netwerk wat dus niet werkt. Ik kan al niet gamen sinds dinsdag, want dat moet via wifi aangezien ik op een computer game die geen hotspot verbinding heeft. Mijn tv werkt niet op hotspot verbinding want dat valt steeds na 2 a 3 minuten uit en dan doet die het niet meer. Ik wil AUB een passende oplossing want dit is echt geen stijl...... heb al bijna 2 weken geen internet :/ Groetjes, Een hele boze klant
Geen signaal op glasvezel na installatie Guidion
Hi Odido, Een maand geleden zijn we overgestapt van Ziggo naar T-Mobile (nu Odido) en afgelopen vrijdag (15-09-2023) is Guidion langs geweest voor het installeren van o.a. glasvezel. Op deze dag zou dus ons nieuwe internetabonnement ingaan. De Guidion installateur constateerde dat er op het glasvezel geen signaal was, gaf aan dat zij er niks aan kon doen en had het issue dus doorgezet naar Odido. Aangezien we geen confirmatie en/of status update kregen, hebben we toch maar gebeld met de klantenservice. Zij gaven aan dat ook Odido er niks aan kon doen en dat het probleem bij KPN Netwerk ligt. Hiervoor zouden ze een ticket moeten aanmaken. Op de vraag hoelang het potentieel zou duren (en dus hoe lang we geen internet zouden hebben terwijl het abonnement al in is gegaan), kon geen antwoord gegeven worden. Aangezien er gedurende het weekend geen update o.i.d. kwam, hebben we nog maar een keer op maandag met de klantenservice gebeld waar we hetzelfde verhaal te horen kregen. Om er wat vaart achter te zetten, werd er voorgesteld om ook zelf KPN Netwerk te bellen. Door een overvolle wachtrij is dit echter in de afgelopen twee dagen niet gelukt. Na het lezen van o.a. jullie community site kwamen wij er achter dat wij niet de enige zijn die dit nu meemaken. Ook onze peers werden niet voorzien van enige updates en was proactiviteit vanuit Odido ver te zoeken. In sommige gevallen blijkt dat andere klanten meer dan 2 weken hebben moeten wachten op hun signaal na het meermaals over de vloer krijgen van installateurs. Dit is zacht uitgedrukt zorgwekkend. Onze vraag is nu hoe lang het gaat duren voordat we gebruik kunnen gaan maken van glasvezel. Moet er nog een monteur langskomen? Zo ja, hoe lang gaat dat duren? Ik kan inzien dat een installatie niet de eerste keer hoeft te werken, maar het lijkt mij dat een onderdeel van jullie service zou moeten zijn dat jullie de overstap voor klanten ontzorgen. Het kan niet zo zijn dat wij jullie werk moeten uitvoeren. Waarom is het signaal op het KPN Netwerk niet proactief getest voor ons (jullie hadden een maand de tijd)? Als dit probleem niet spoedig opgelost wordt, ben ik jammergenoeg genoodzaakt om het abonnement vroegtijdig op te zeggen en te kijken voor een andere provider. Met vriendelijke groet, Justo

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen