Skip to main content
  • 8,915 Topics
  • 72,142 Reacties
8915 Topics
Al ruim 2 maanden geen internet thuis en nog steeds geen oplossingF.A.Q.
Al sinds 3-6-2020 GEEN internet. TMOBILE had geen zin in moeite doen en zegt mijn abbonement op omdat de schade groter dan verwacht is??????? Hier heb ik niet om gevraagd, ik wil mijn internet terug heb ik aangeggeven. Na geschakeld te hebben met KPN, (die zelf ook schrok van de waardeloze service van tmobile) hebben zij aangegeven de schade te hebben gevonden (nav het plaatsten van een lantaarnpaal is deze ontstaan) Ik blijf heen en weer bellen en een tussenschakel tussen kpn en tmobile maar ondertussen wordt er niks gedaan. tMobile zou op 1-7-2020 een nieuwe ticket aanmaken voor kpn netwerk. Op 7-7-2020 gebeld met kpn netwerk en deze geeft aan nog niks binnen te hebben wel vann mijn buren! Weer geschakeld met tmobile en krijg ik te horen dat er in de notities is gezegd. Mevrouw wilt geen diensten????????? Ondertussen ben ik al 1 maand en 1 week aan het wachten tot ik internet heb. En blijft tmobilw gewoon maandelijks afschrijven. SCHANDALIG! Al jaren een trouwe klant zowel mobiel als thuis dit is te belachelijk voor woorden. interne communicatie is 0,0 gewoonweg waardeloos, hoe kun je dan uberhaupt een goede communicatie met een klant hebben. Alle telefoongesprekken met tmobile en kpnnetwerk zijn opgenomen en bewaard!!!! Vandaag 13-7-2020 bel ik weer met Tmobile wordt er eerst opgehangen omdat het jongetje het telefoongesprek niet aan kan en vraagt mij wil je de diensten nog of niet??????? 2e keer teruggebeld, zegt deze jongen dat de ticket die op 7-7-2020 OOK gesloten is op 11-8-2020 door de technische dienst???? Een en al chaos rondom de communicatie en totaal geen service Gewenste Oplossing Goedwerkend internet en compensatie voor alle gedoe en ongemak etc.
Instabiele verbinding Zoetermeer Wijk 18
Sinds 28-10 ervaar ik instabiliteit in de verbinding en vannacht wederom rond 1.00 uur en later nogmaals. Helaas gooit de router na een reboot de complete logging weg (waarom???) maar gelukkig heb ik hier een event dat bewijst dat er aan de WAN zijde dudelijk iets niet goed gaat. De melding komt overeen met de overige meldingen die ik eerder in het log had staat. 435 Oct 30 01:38:12 daemon info dhcpc udhcpc: dhcpMsgSend: msgType[-2147483403] 436 Oct 30 01:38:12 daemon info dhcpc udhcpc: Lease of 10.76.179.243 obtained, lease time 3600 437 Oct 30 01:38:12 daemon debug dhcpc udhcpc: Sending renew... 438 Oct 30 01:38:12 daemon info dhcpc udhcpc: dhcpMsgSend: msgType[-2147483403] 439 Oct 30 01:38:12 daemon info dhcpc udhcpc: Lease of 87.212.XXX.XXX obtained, lease time 3600 (WAN IP adres is geanonimiseerd, wordt dus gewoon correct afgegeven) Overigens valt het mij op dat de upstream snelheid nogal is ingezakt, het is overduidelijk geen symetrische verbinding te noemen. Ik haal gemiddeld wel de 1 Gbps maar de upload blijft steken rond 650 Mbps. Dit lijkt mij niet echt de bedoeling gezien ik 1000/1000 afneem van jullie. Zouden jullie hier ook nog even naar kunnen kijken? Bij voorbaat dank voor het kijken en oplossen want voorheen had ik echt nergens last van. Ik werk overigens voornamelijk in de nacht en ik neem aan dat ik daar een redelijke uitzondering in ben gezien de donkere huizen hier om mij heen en in de verte ;).

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen